زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت های گلخانه ای در استان فراهم گردد

به گزارش پزشکی مدرن، استاندار همدان با بیان اینکه زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت های گلخانه ای در استان فراهم گردد، گفت: ایجاد اشتغال پایدار در شهرک های گلخانه ای از مزیت ها و اهداف اصلی تاسیس این مجموعه ها به شمار می آید .

زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت های گلخانه ای در استان فراهم گردد

به گزارش خبرنگاران همدان؛ سعید شاهرخی در جلسه آنالیز شرایط شهرک های گلخانه ای در دست اجرای استان، اظهار کرد: اجرای طرح های گلخانه ای تحرک عمده ای در حوزه اشتغال ایجاد خواهد نمود.

استاندار همدان اضافه نمود: مسائل و مسائل سایت های گلخانه ای به تفکیک شهرستان ها شناسایی و مورد آنالیز قرار گیرند.

وی بیان نمود: احداث گلخانه ها همچون دیگر طرح ها، تا روزهای آخر دولت تدبیر و امید پیگیری خواهند شد تا مشخص تکلیف شوند.

شاهرخی ادامه داد: دستگاه های مربوطه با نگاه فرابخشی در راستای حمایت و پشتیبانی از احداث و اجرای طرح های گلخانه ای کوشا باشند .

استاندار همدان با بیان اینکه، گلخانه های استان می توانند به اشتغال فارغ التحصیلان این حوزه یاری موثری کند، مطرح نمود: فراهم کردن زیرساخت ها، گلخانه ای، شهرک های صنعتی و طرح فراز انگور در اولویت باشد.

وی گفت: با توجه به همکاری بانک های استان در حمایت از طرح های در دست احداث، انتطار می رود همراهی بیشتری با طرح های گلخانه ای در استان داشته باشند.

شاهرخی با اشاره به اینکه، زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت های گلخانه ای در استان فراهم گردد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار در شهرک های گلخانه ای از مزیت ها و اهداف اصلی تاسیس این مجموعه ها به شمار می آید .

استاندار همدان در انتها گفت: با به نتیجه رساندن طرح های در دست اجرا در استان، همدان از استان های پیشتاز در زمینه احداث شهرک های گلخانه ای خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 741

به "زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت های گلخانه ای در استان فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ کشت های گلخانه ای در استان فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید