خبرنگاران ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست

به گزارش پزشکی مدرن، رشت - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان تاکید کرد: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها نزد مردم و مدیران در گرو فعالیت اثربخش آنهاست.

خبرنگاران ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد عصر یکشنبه در دیدار با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها، بر ضرورت تلاش و اهتمام برای ارتقاء این جایگاه تأکید و اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی، نقش رهبری این حوزه را دارد و باید برندسازی کند.

وی گفت : اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به درستی هم نزد مردم و هم برای مدیران دستگاه ها و نهادها تبیین کنیم.

وی افزود: فرمانداران را مکلف می کنیم برای هماهنگی با روابط عمومی ها نشست های متناظر با این جلسه را در شهرستان ها به صورت منظم برگزار کنند.

وی موضوع آموزش و ارتقاء سواد رسانه ای را مهم و جزو الزامات خواند و بیان کرد : باید در این حوزه، انتقال دانش و تجربه اتفاق بیافتد و بدین منظور می توان از مرکز آموزش مدیریت دولتی استان و نیز ظرفیت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره گرفت.

قاسم نژاد تاکید کرد : رویکرد و نگرش مدیران در خصوص رسانه و روابط عمومی باید تغییر کند و تحقق این مهم با نقش آفرینی مثبت و اثربخش روابط عمومی ها میسر می شود.

در این جلسه هریک از اعضا هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز به بیان نظرات خود در خصوص اهمیت فعالیت های روابط عمومی و نقش آفرینی رسانه ای در حوزه تخصصی و نیز انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 340

به "خبرنگاران ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید