مطالبه گری قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان نتیجه داد ، توقف صید ترال در دریای مکران برای دو سال

به گزارش پزشکی مدرن، دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه دیشب فراکسیون محیط زیست مجلس و کارگروه صید ترال مقرر شد که صید ترال در راستای طرح تنفس دریا به مدت حداقل دو سال در دریای مکران متوقف گردد.

مطالبه گری قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان نتیجه داد ، توقف صید ترال در دریای مکران برای دو سال

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

محمدجواد عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه دیشب فراکسیون محیط زیست مجلس و کارگروه صید ترال مقرر شد که صید ترال در راستای طرح تنفس دریا به مدت حداقل دو سال در دریای مکران متوقف بگردد.

عمرای ادامه داد: خوشبختانه بعد از ارسال اسناد و مدارک صید ترال به مجلس شورای اسلامی، این مدارک مورد آنالیز نهاده شد و مثمر ثمر واقع شد. در آنالیز های میدانی آقای قالیباف از سیستان و بلوچستان و ملاقات با دانشجویان استان موضوعات اصلی و کلان به سمع او رسید. 9 مسئله مهم را برای او تشریح کردیم که صید ترال یکی از آن ها بود. طبق گفته رئیس فراکسیون محیط زیست دستور مستقیم ریاست مجلس باعث توقف صید ترال در آب های جنوبی استان شده است که این به معنای نمود واقعی نتیجه سفر قالیباف به این استان محروم است.

این فعال دانشجویی گفت: قرارگاه احمدی روشن در کوشش برای ممنوعیت این صید برای همواره است و خواهان توبیخ مدیرانی که زمینه ساز ایجاد چنین شرایطی بودند هستیم. اصل موضوع حل شده و باید به دیگر ابعاد آن رسیدگی گردد.

وی در انتها توضیح داد: علاوه بر صید ترال، طرح 46 هزار هکتاری، گاز رسانی، عدالت آموزشی، آب آشامیدنی، قاچاق خاک و خیلی از مسائل و مسائل دیگر سیستان و بلوچستان در دست اقدام و پیگیری دانشجویان تشکلی است و امیدواریم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 328

به "مطالبه گری قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان نتیجه داد ، توقف صید ترال در دریای مکران برای دو سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه گری قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان نتیجه داد ، توقف صید ترال در دریای مکران برای دو سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید