رضا رویگری: کار کردن در کرونا از پرداخت اجاره خانه دشوارتر نیست!

به گزارش پزشکی مدرن، رضا رویگری متولد ششم دی ماه است. این بازیگر که به تازگی برای بازی در یک سریال راهی مشهد شده بود می گوید، کار کردن در روزهای کرونایی از پرداخت اجاره خانه سخت تر نیست. رضا رویگری در گفت وگویی با ایسنا درباره حال و هوای زندگی چنین می گوید: دیگر چیزی از عمر نمانده است.

رضا رویگری: کار کردن در کرونا از پرداخت اجاره خانه دشوارتر نیست!

دلم می خواهد هر قدرِ دیگر که هستم، در آرامش بگذرد؛ هیچ چیز برایم از آرامش و سلامتی مهمتر نیست. این هنرمند که چند سالی می گردد درگیر بیماری است، درباره شرایط جسمانی خود شرح می دهد: اگر بتوانم فیزیوتراپی ام را ادامه بدهم و هفته ای سه ـ چهار جلسه بروم، خوب می شوم.

او درباره سریال المپیادی ها که برای بازی در آن راهی شهر مشهد شده بود، چنین اظهار می نماید: تصویربرداری سریال هنوز تمام نشده است. من برای مدتی آمدم تهران اما دوباره باید به مشهد برگردم. این بازیگر درباره کار کردن در این شرایط کرونایی آن هم در شهری دیگر، می گوید: کار کردن در این شرایط، سخت تر از پرداخت اجاره خانه نیست! رویگری درباره بازی کردن در دیگر کارهای تلویزیونی و اینکه به جز این سریال در این مدت پیشنهاد دیگری هم داشته است؟

خاطرنشان می نماید: در تلویزیون هم دیگر همه گروه گروه شده اند و مافیا بازی شده است. رضا رویگری در نمایی از مجموعه المپیادی ها مجموعه المپیادی ها از چندی پیش در مشهد و روستای اخلمد مقابل دوربین رفته است. این مجموعه به تهیه کنندگی غلامحسین حیدری در هشت قسمت 90 دقیقه ای فراوری می گردد. شهنام شهابی، بهنوش بختیاری، حسن حجگذار، علیرضا شیخ الاسلام، کیانوش گرامی، سعیده عرب، شهرام لاسمی و علیرضا سوزنچی، بعضی از بازیگرانی هستند که با رضا رویگری در این سریال هم بازی شده اند. رضا رویگری در سریال هایی همچون به کجا چنین شتابان مختارنامه، مدینه و تنهایی لیلا و فیلم های سینمایی چون دلشکسته، اخراجی های3 و بوتیک بازی داشته است. او خواننده سرود ایران ایران (الله الله) در روزهای آغازین انقلاب اسلامی بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 460

به "رضا رویگری: کار کردن در کرونا از پرداخت اجاره خانه دشوارتر نیست!" امتیاز دهید

1 کاربر به "رضا رویگری: کار کردن در کرونا از پرداخت اجاره خانه دشوارتر نیست!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری: کار کردن در کرونا از پرداخت اجاره خانه دشوارتر نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید