شبنم قلی خانی قالب تهی کرد!

به گزارش پزشکی مدرن، شبنم قلی خانی که مهمان برنامه شب های آهنگی بود، مانند سایر مهمان ها در این برنامه ترسانده شد.

شبنم قلی خانی قالب تهی کرد!

در بخشی از این برنامه شبنم قلی خانی به وسیله عوامل برنامه ترسانده می گردد و این در حدی است که به اصطلاح وی قالب تهی می نماید.

شبنم قلی خانی با اشاره به اهمیت کار افرادی که این روز ها کنار مردم هستند و یکدیگر را تنها نمی گذارند، گفت: مستند های ارزشمندی از فعالیت گروه های جهادی که این روز ها در کنار مردم هستند می تواند فراوری گردد.

شبنم قلی خانی که این روز ها با سریال بیگانه ای با من است مهمان خانه های مخاطبان است، با حضور در برنامه دست در دست با اشاره به کار کردن در شرایط کرونایی گفت: در سریال بیگانه ای با من است دو سه نفر پشت صحنه مبتلا به کرونا شدند که به موقع خودشان را قرنطینه کردند تا دیگر اعضای گروه مبتلا نشوند.

وی ادامه داد: متاسفانه سه ماه پس از خاتمه کار استادمان زنده یاد پرویز پورحسینی را از دست دادیم که برای من به شخصه بسیار ضایعه دردناکی بود. ایشان بسیار دستورالعمل های بهداشتی رعایت می کردند و من نمی دانم سه ماه پس از اتمام سریال چطور مبتلا شدند، اما غم بزرگی بود.

بازیگر مریم مقدس (ع) نیز با اشاره به برگزاری یلدای مجازی گفت: در مدت شیوع این بیماری مادرم را بسیار کم دیدم و هر بار هم دیداری بوده با فاصله رخ داده، سخت است، اما برای حفظ سلامتی عزیزان مان ضروری است. بر خلاف سال گذشته که می گفتند گوشی ها را کنار بگذاریم تا کنار هم باشیم، اما سال جاری باید گوشی ها را برداریم تا باز هم بتوانیم کنار هم باشیم.

او در ادامه با اشاره به اهمیت کار افرادی که این روز ها کنار مردم هستند و یکدیگر را تنها نمی گذارند، اضافه نمود: مستند های ارزشمندی از فعالیت گروه های جهادی که این روز ها در کنار مردم هستند می تواند فراوری گردد.

سلمان فرخنده با اشاره به کمپین سپاس در جهت قدردانی از کادر درمان اظهار کرد شاید برگزاری یلدای مجازی به نوعی سپاس گزاری از پرستاران و کادر درمان باشد.

قلی خانی درباره فعالیت های اخیر خود گفت: یک فیلم سینمایی دارم که در جشنواره سال جاری فجر شرکت می نماید به نام حرف آخر و در حال حاضر داوری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران را انجام دادم.

بازیگر هشت و نیم دقیقه اضافه نمود: با خاتمه یافتن کرونا اول عزیزانم را به آغوش می کشم و سپس به سفر خواهم رفت که کمبود آن را در این دوران بسیار احساس کردم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 917

به "شبنم قلی خانی قالب تهی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبنم قلی خانی قالب تهی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید