خدمت تزریقات در منزل نواب

به گزارش پزشکی مدرن، رپرتاژ آگهی - تزریقات در منزل نواب برای تمام ساکنین این منطقه خدماتی منحصر به فرد و ایده آل در نظر گرفته است. هر شکلی از تزریق آمپول و تزریق سرم که مد نظر داشته باشید، به یاری زبده ترین و با تجربه ترین پرستاران برای شما انجام می گردد.

خدمت تزریقات در منزل نواب

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اگر در محله نواب ساکن هستید و به دنبال مجموعه ای مطمئن برای دریافت خدمت تزریقات در منزل نواب می گشت، پیشنهاد می کنیم از خدمات این مرکز بهره ببرید. در این روزهای کرونایی مراجعه کردن به درمانگاه ها برای تزریق آمپول و سرم ریسک ابتلا به کرونا ویروس را به شدت بالا می برد. به هر حال کرونا ویروس این روزها در هر نقطه ای که تصور کنید، حضور دارد. حضور این ویروس در مراکز درمانی و پزشکی به علت ماهیت ویژه این مراکز بیشتر و جدی تر است. بنابراین اگر فقط می خواهید برای تزریق به درمانگاه و مراکز درمانی مراجعه کنید، بهتر است از صرافت آن بیرون بیایید و در خانه بمانید و از خدمات تزریقات در منزل نواب بهره ببرید.

همکاران ما در خدمت ویژه تزریقات در منزل ، هر شکلی از تزریقات را برای هر بیماری انجام می دهند. اگر سالمند دارید، اگر بیمار تازه عمل شده ای دارید که احتیاج به تزریق روزانه دارد، اگر باردار هستید و باید برای حفظ بارداری خود از آمپول بهره ببرید، اگر نمی توانید پله های ساختمان را برای مراجعه به مراکز درمانی بالا و پایین کنید، اگر راه رفتن برای شما مشکل است و پا درد دارید و اگر به هر دلیلی نمی توانید برای تزریق آمپول از منزل خارج شوید، استفاده از خدمات تزریقات در منزل نواب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

چرا از خدمت تزریقات در منزل نواب استفاده کنیم؟

اگر به دنبال تامین رفاه و آسایش خود و خانواده تان هستید، انتخاب خدمت ویژه تزریقات در منزل نواب یکی از اقداماتی است که در این زمینه می توانید انجام دهید. در این روزهای کرونایی برای تحقق شعار درخانه بمانیم تا سلامت باشیم و کرونا نگیریم، استفاده از این خدمت ویژه می تواند یک انتخاب درست و به جا باشد. وقتی از خدمت ویژه تزریقات در منزل نواب استفاده می کنید، بدون اینکه از منزل خارج شوید، بهترین و مطمئن ترین خدمات را دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه خطر ابتلا به کرونا برای همه و در هر شرایطی و در هر جایی تهدید نماینده است، استفاده از خدمت تزریقات در منزل نواب می تواند این خطر را به حداقل برساند.

پرستاران ما با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، همراه با پک های کامل استریل شده و تمیز، همراه با ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی نماینده و با حداقل افراد در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و تزریقات لازم را در اسرع وقت انجام می دهند و پیگیری های بعدی را نیز به صورت غیرحضوری انجام می دهند.

تزریقات در منزل نواب شامل چه خدماتی می گردد؟

·تزریق سرم برای سالمندان و بیماران خاص

·تزریق برای خانم های باردار

·تزریق بچه ها و نوزادان

·تزریق افراد عظیمسال

·تزریق سرم و آمپول برای بیماران کرونایی

هزینه تزریقات در منزل نواب چه قدر است؟

تعرفه تزریقات با توجه به نوع تزریق، تعداد تزریق، نوع بیماری و دفعات مراجعه برای تزریق متغیر است. از همین جهت نمی توان قیمت واحد و ثابتی برای تزریقات در منزل نواب بیان کرد. ما به شما اطمینان می دهیم که در این مرکز با حداقل هزینه ها می توانید از بهترین و باکیفیت ترین خدمات درمانی بهره مند شوید. به طور کلی می توانیم بگوییم که برای خدمت ویژه تزریقات در منزل نواب هزینه منصفانه و منطقی در نظر گرفته ایم. هزینه ها را هر روز و هر ساعت افزایش نمی دهیم و دقیقا مطابق خدمت و خدمتی که ارائه می دهیم، هزینه دریافت می کنیم.

چرا تزریقات در منزل نواب را انتخاب کنیم؟

با توجه به این که تزریق آمپول و سرم احتیاج به دقت و سواد و تجربه بالا دارد، یاری دریافت از افراد حاذق و ماهر در این حوزه، عاقلانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. از قلم نیاندازید که تزریق اشتباه در عضله و تزریق آمپول به شکل نادرست، عواقب و نتایج بسیار وخیم و جبران ناپذیری خواهد داشت. باید بدانید که تمام آمپول ها و سرم ها به یک شکل یکسان تزریق نمی شوند. پرستار باید به خوبی آمپول را بشناسد و بدانید که آن را در کدام عضله و به چه شکلی تزریق کند. همچنین بعضی از تزریقات احتیاج به پیش تزریق یا همان تست دارند. اگر پرستار به این موضوع بی توجه باشد، جان بیمار به خطر می افتد. لذا تاکید ویژه داریم که برای تزریق آمپول و سرم در انتخاب پرستار و مرکز تزریقات دقت و حساسیت بالایی داشته باشید.

کدام محله نواب؟

برای استفاده از خدمت ویژه تزریقات در منزل نواب مهم نیست که در کدام محله و کدام خیابان منطقه نواب ساکن هستید. همکاران ما تمام محدوده نواب را تحت پوشش قرار داده اند. اگر مایل به دریافت این خدمت هستید، می توانید به وسیله تماس با شماره 02191025595 یا مراجعه به وبسایت www.homeca.ir درخواست خود را ثبت و نهایی نمایید.

کدام تزریقات را انجام می دهیم؟

هر شکلی از تزریق را که بخواهید، برای شما به یاری افراد مجرب و دوره دیده انجام می دهیم؛ از جمله :

·زیر جلدی (دور نافی) SC subcutaneous

·داخل عضله IM intramuscular

·داخل جلدی ID intradermal

·وریدی IV intravenous

·تزریق به صورت پانسیون مانند پانسیون مایع نخاعی SCF

·تزریق استخوانی

·تزریق داخل نخاعی

·تزریقداخل مفصلی

·تزریق داخل توده ای

یک تزریق خوب تزریقی است که …

هر تزریق، بسته به نوع آمپول باید در بافت خاصی از بدن انجام گردد؛ یک پرستار قبل از تزریق آمپول باید به خوبی آمپول را بشناسد و بداند که آن را در کدام قسمت بدن تزریق کند. به طور کلی هر بافتی از بدن ویژگی های مخصوص به خود را دارد. ویژگی های بافت ها میزان جذب داروها و آغاز اثر آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. پرستار باید پیش از تزریق دارو، حجم دارو، خواص دارو (برای مثال مواد محرک و غلظت) و موقعیت آناتومیکی (مثلا شرایط عروق و اعصاب عظیم) محل تزریق را به خوبی بداند. چنانچه پرستار نتواند تزریق را به شکل درست و در جای درست انجام دهد، عواقب سنگینی متحمل بیمار خواهد شد. انتخاب نامناسب محل تزریق ممکن است سبب صدمه استخوانی در آن ناحیه گردد. همچنین اگر پرستار قبل از تزریق مایع داخل عضله را آسپیره نکند، امکان دارد که تصادفا سوزن در شریان یا ورید قرار گیرد و منجر به بروز حادثه گردد. همچنین تزریق حجم زیادی از یک محلول باعث درد شدید ناحیه می گردد و می تواند به ضایعه بافتی موضعی ختم گردد.

برای انجام یک تزریق خوب باید به نکات زیر توجه کامل گردد:

1.انتخاب یک سوزن نوک تیز با طول و قطر مناسب.

2.انتخاب محل مناسب تزریق و استفاده از مناطق آناتومیک مناسب.

3.قرار دادن یخ قبل از تزریق در محل تزریق برای ایجاد بی حسی موضعی و کاهش درد.

4.وارد کردن سوزن به بافت بسیار نرم و سریع.

5.نگه داشتن سرنگ در بافت در حین تزریق.

6.قرار دادن عضلات مریض در شرایط مناسب برای کم کردن سفتی.

7.صحبت کردن با بیمار برای بی توجه کردن ذهن و مغز او به عملیات تزریق.

8.ماساژ محل تزریق بعد از اتمام تزریق مگر در شرایط ممنوع.

انواع آمپول ها در خدمت تزریقات در منزل نواب

خدمت ویژه تزریقات در منزل نواب انواع آمپول ها را برای شما تزریق می نماید. در هنگام ثبت درخواست برای استفاده از این خدمت از کاربر سوال پرسیده می گردد که چه آمپولی را برای چه بیماری می خواهد تزریق کند و به یاری احتیاج دارد. در واقع بر اساس اطلاعاتی که کاربر در اختیار مرکز قرار می دهد، یک پرستار مجرب و دوره دیده برای تزریق در محل حاضر می گردد. برای مثال خانم های باردار ممکن است آمپول هایی برای حفظ بارداری خود در هفته های مشخصی از بارداری تزریق نمایند، اگر از خدمت تزریقات در منزل نواب می خواهید که این تزریق را برای شما انجام دهد، باید نام آمپول را به کاربر بگویید؛ یا ممکن است احتیاج به تزریق در ناحیه شکم داشته باشید؛ به هر حال بسته به نوع تزریق پرستار مجرب برای شما در محل حاضر خواهد شد.

تزریقات در منزل نواب با هوم کا

بدیهی است که تخصص در انجام هر کاری بیش و پیش از تجربه ضروری است. در مجموعه هوم کا برای ارائه هر شکلی از خدمت های مراقبتی، بهداشتی، درمانی و آزمایش در منزل و از افراد باسواد و دوره دیده یاری گرفته ایم؛ افرادی که در کنار علم و دانش روز، تجربه و مهارت لازم و کافی نیز دارند. آنچه هوم کا را از رقیبان متمایز می سازد، ارائه خدماتی شفاف و کاملا قابل اطمینان است. هوم کا برای هر خدمتی که ارائه می دهد، تضمین می دهد و کیفیت خدمت را ضمانت می نماید. هوم کا حتی پس از ارائه خدمت و خدمت مورد نظر در کنار کاربر است تا در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام، یاریگر او باشد. برای هوم کایی شدن تنها به اندازه یک تماس تلفنی و ثبت اولین درخواست فاصله دارید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 483

به "خدمت تزریقات در منزل نواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت تزریقات در منزل نواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید