خبرنگاران پلمب 5 واحد اقامتی غیرمجاز در مهاباد

به گزارش پزشکی مدرن، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: امسال پنج باب خانه مسافر غیرمجاز در راستای اجرای تصمیم ستاد مقابله این شهرستان، پلمب شده است.

خبرنگاران پلمب 5 واحد اقامتی غیرمجاز در مهاباد

غلامرضا عبده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پیرو گزارش های دریافتی مبنی بر فعالیت سوئیت و منازل مبله غیرمجاز در شهرستان، رصد و پایش این موضوع در دستور کار اداره میراث فرهنگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت گزارش ها و هماهنگی با پلیس و اخذ حکم پلمب از دادستانی پنج واحد سویت غیرمجاز پلمب شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد اضافه کرد: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح منطقه طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیرمجاز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

عیده از مسافران و گردشگران این شهرستان خواست در صورت تمایل به اقامت در این شهرستان در هتل ها و مهمانپذیرهای دارای مجوز اسکان پیدا کنند.

وی گفت: در این شهرستان پنج هتل، سه مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و سه اقامتگاه بوم گردی در مجموع با 417 تخت فعال وجود دارد.

هتل های مهاباد دارای درجه های یک تا چهار ستاره دارای 135 اتاق و 331 تخت فعال بوده و سه مهمانپذیر با درجه ممتاز دارای 56 اتاق با 147 تخت و هتل آپارتمان این شهر نیز دارای 12 سویت و 36 تخت است.

مهاباد با داشتن 92 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی همچنین جاذبه های گردشگری چون سد مهاباد، غار سهولان، تالاب بین المللی و سایت پرنده نگری کانی برازان، موزه و حمام میرزارسول، تخته سنگی فقره قا، برده کنته و مسجد جامع یکی از مهمترین قطب های گردشگری در غرب کشور به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 179

به "خبرنگاران پلمب 5 واحد اقامتی غیرمجاز در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 5 واحد اقامتی غیرمجاز در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید