جمع آوری4 میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان

به گزارش پزشکی مدرن، مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به آمار اولیه از جمع آوری زکات در استان گفت: تا به امروز چهار میلیارد و 706 میلیون و 984 هزار ریال زکات فطریه جمع آوری شد.

جمع آوری4 میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان

به گزارش از ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به آمار اولیه از جمع آوری زکات فطریه و کفاره گفت: تا به امروز چهار میلیارد و 706 میلیون و 984 هزار ریال زکات فطریه در استان سمنان جمع آوری شده است.

او بابیان اینکه 393 میلیون و 545 هزار ریال از این مبلغ مربوط به فطریه سادات است، اضافه نمود: چهار میلیارد و 313 میلیون و 984 هزار ریال آن مربوط به فطریه عام است.

مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه در این مدت یک میلیارد و 699 میلیون و 12 هزار ریال کفاره غیر عمد و 56 میلیون و 900 هزار ریال کفاره عمد جمع آوری شده است، اعلام کرد: برای جمع آوری فطریه در استان 319 پایگاه در نظر گرفته و علاوه بر برپایی این پایگاه ها در روز عید فطر، 70 هزار پاکت پول هم بین مردم برای دریافت فطریه توزیع شد.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه در سال گذشته 863 میلیون تومان زکات در قالب زکات فطریه عام و سادات در استان سمنان جمع آوری شد، اعلام کرد: 434 میلیون تومان در قالب کفاره عمد و غیر عمد نیز در این مدت جمع آوری شد.

او با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان پرداخت زکات فطره بر بستر الکترونیک مهیا شده است، گفت: مردم نیکوکار می توانند فطریه عام خود را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری به وسیله #*5*0*023*8877* و فطریه را پرداخت نمایند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 80

به "جمع آوری4 میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری4 میلیارد ریال زکات فطریه در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید