باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود، 30 درصد بازار کفش از بین رفت

به گزارش پزشکی مدرن، لشگری عضو هیات مدیره جامعه صنعت کفش ایران گفت: دولت این روز ها از تزریق ارقامی به واحد های تولیدی برای تأمین نقدینگی صحبت می کند، اما این ارقام نسبت به ضرر این صنعت بسیار کوچک است و باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود.

باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود، 30 درصد بازار کفش از بین رفت

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، علی لشگری با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بازار از اواسط اسفندماه سال گذشته تعطیل و بیشترین آسیب به خرده فروشی ها وارد شود، گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان کفش امید بسیاری به بازار شب عید داشتند، اما تعطیلی ها عاملی شد تا فروش ها متوقف و مسائل زیادی برای فعالان صنعت کفش به وجود آید.

وی با بیان اینکه امروز زنجیره صنعت کفش کشور با مسائل بسیاری روبه روست و 30 درصد بازار خود را از دست داده است، افزود: امروز این صنعت نیازمند تحریک تقاضا است چراکه حجم زیاد چک های برگشتی فعالیت را برای سایر زنجیره سخت کرده و باید برای رفع آن تحریک تقاضا در بازار به وجود آید.

این عضو هیات مدیره جامعه صنعت کفش ایران شرح داد: دولت این روز ها از تزریق ارقامی به واحد های تولیدی برای تأمین نقدینگی صحبت می کند، اما باید گفت این ارقام نسبت به ضرر این صنعت بسیار کوچک است و باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود.

لشگری گفت: اگر خرده فروشی ها رونق پیدا کنند چک های تولیدکنندگان نقد و گردش فعالیت برای واحد های مواد اولیه هم فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 24

به "باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود، 30 درصد بازار کفش از بین رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود، 30 درصد بازار کفش از بین رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید