تمدید بسته بودن مرزهای شیلی

به گزارش پزشکی مدرن، خبرگزاری خبرنگاران- دولت شیلی از تمدید مدت بسته بودن مرز های این کشور در اثر همه گیری کووید-19 تا خاتمه ماه جاری میلادی (30 ژوئن) خبر داد.

تمدید بسته بودن مرزهای شیلی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تلویزیون تله سور؛ دولت شیلی از تمدید مدت بسته بودن مرز های این کشور در اثر همه گیری کووید-19 تا خاتمه ماه جاری میلادی (30 ژوئن) خبر داد.

اِنریکه پاریس، وزیر بهداشت شیلی، اظهار داشت هر چند سایر کشور ها محدودیت ورود به خاک خود را برای مسافران واکسینه شده کاهش داده اند، شیلی همچنان مرز های خود را به منظور جلوگیری از ورود و شیوع گونه های جدید ویروس کرونا نمی گشاید.

بسته شدن مرز های شیلی که برای دومین بار اعمال شده است، از 5 آوریل آغاز شد و پیش بینی می شد تا 15 ژوئن سرانجام یابد؛ اما شیوع بالای بیماری در این کشور که در روز های اخیر بین 6 تا 8 هزار مبتلای روزانه بر جای گذاشته است، موجب گسترش این بازه زمانی شد.

اوج گیری شیوع کووید-19 در شیلی بار دیگر موجب شده است بیمارستان ها مملو از بیماران کرونایی باشد؛ همچنین دولت این کشور باری دیگر ناچار به اعمال محدودیت های رفت و آمد و منع تردد از ساعت 22 تا 5 صبح شد.

از زمان آغاز همه گیری کووید-19 در شیلی، یک میلیون و 434 هزار و 884 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ این در حالی است که 30 هزار و 58 نفر نیز در این کشور جان خود را در اثر کووید-19 از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 717

به "تمدید بسته بودن مرزهای شیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید بسته بودن مرزهای شیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید