تور ارزان فرانسه: کرونا در اروپا، از جعل گواهی گذر سلامت در فرانسه تا افزایش اختلالات روانی در بین بچه ها انگلیسی

به گزارش پزشکی مدرن، یک کارمند مرکز واکسیناسیون در فرانسه به علت جعل تعداد زیادی گواهی گذر سلامت به حبس تعلیقی محکوم شده و آمارها از افزایش اختلالات روانی در بین بچه ها و نوجوانان انگلیسی پیامد بحران کرونا خبر می دهند.

تور ارزان فرانسه: کرونا در اروپا، از جعل گواهی گذر سلامت در فرانسه تا افزایش اختلالات روانی در بین بچه ها انگلیسی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران کرونا همراه با همه عواقب سیاسی اجتماعی و مالی آن همچنان در اروپا جولان داده و دردسرهای بیشتری ایجاد می نماید.

شرکت مدرنا از سرانجام کرونا در یک سال آینده اطلاع داد

نوترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که ایتفان بنسل، رئیس شرکت فراوری کننده واکسن مدرنا از سرانجام همه گیری کرونا در یک سال آینده اطلاع داده است. وی تاکید نمود که تا اواسط سال 2022 به مقدار کافی واکسن برای واکسینه کردن همه انسان ها موجود خواهد بود. وی اضافه کرد: از آن موقع کووید 19 به یک سرماخوردگی معمولی تبدیل خواهد شد و در عرض یک سال این بیماری تمام خواهد شد.

تداوم فرایند کاهشی ابتلا به کرونا در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 10696 مورد ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد که به این ترتیب نرخ مبتلایان نو در این کشور به ازای هر 100 هزار نفر به 63.1 کاهش پیدا نموده است. بعلاوه در این مدت در آلمان 115 نفر دیگر در اثرابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تاثیر شدید کرونا بر سلامت روان بچه ها انگلیسی

نتایج یک آنالیز نشان می دهد که این پاندمی به شدت بر سلامت روانی بچه ها و نوجوانان در انگلیس تاثیر گذاشته است. بر اساس اطلاعات سرویس بهداشت ملی انگلیس NHS در سه ماهه دوم سال 2021 حدود 190271 کودک و نوجوانان تا سن 18 سال که تقریبا تعداد آن ها دو برابر مدت مشابه زمانی در سال گذشته بوده است از این نظر تحت درمان قرار داشتند. این در حالی است که در سال قبل از آن تنها 97342 کودک با اختلالات روانی تحت درمان قرار داشتند. تعداد درمان های فوری هم به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا نموده است.

یکی از مسئولین بهداشتی در انگلیس که در این باره تحقیق نموده است گفته است: این همه گیری تاثیر مخربی بر سلامت روانی ملت ما داشته، اما به صورت فزاینده این مسئله معین می گردد که بچه ها و نوجوانان به صورت ویژه از عواقب روانی این بحران رنج برده اند. وی از وزیر آموزش و پرورش خواسته که سلامت روان بچه ها و نوجوانان را در اولویت قرار داده و بودجه لازم برای آن را تامین کند.

جعل گذر سلامت در فرانسه

یک نوجوان فرانسوی هم به علت جعل گذر سلامت بهداشت به حبس تعلیقی محکوم شد. وی که یکی از کارکنان مرکز واکسیناسیون در شهری در جنوب غربی فرانسه بوده روز چهارشنبه اعتراف کرد که 24 گذرنامه جعلی بهداشتی برای اقوام خود صادر نموده است. وی به یک سال و نیم حبس محکوم شد.

این کارمند زن اعتراف نموده که این اقدام را برای تنها دوستان و خویشاوندان خود انجام می داده چرا که آن ها تمایل به زدن واکسن نداشتند و می خواستند امکان ورود به رستوران ها و سینماها و اماکن فرهنگی را داشته باشند.

بر اساس قواعد حاکم بر فرانسه افراد باید برای بازدید از بسیاری اماکن عمومی گواهی گذر سلامت که در آن نشان داه می گردد فرد واکسینه شده از کرونا بهبود یافته و یا تست کرونایش منفی همراه داشته باشند.

از شروع مدارس در یونان معلمان در این کشور همیشه در معرض انتقادها و عصبانیت والدین منتقد به قواعد کرونایی قرار می گیرند.

هشدار درباره عواقب افراط گرایی در بین گروه های منکر کرونا در آلمان

وزارت کشور آلمان هم درباره به افراط کشیده شدن رویکرد منکران کرونا در این کشور و گروه های وابسته به آن ها هشدار داده است. سخنگوی وزارت کشور آلمان روز چهارشنبه در سخنانی در برلین ضمن محکوم کردم قتل یک صندوقدار در آلمان به وسیله یک فرد منکر کرونا و ناقض قواعد کرونایی درباره افراط گرایی در این گروه ها هشدار داده و خواهان رسیدگی و در نظر گرفتن عواقب برای این گونه اقدامات شد.

هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان هم در این باره گفت: همه این گونه رفتارها بسیار ناراحت کننده و غیر قابل قبول است. ما باید جلوی چنین اقدامات وحشیانه ای را بگیریم.

نوترین آمار کرونایی در کشورهای مهم اروپا

بر اساس نوترین آمارها در فرانسه طی 24 ساعت 6,794 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 58 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم طی 24 ساعت 34,460 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 166 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در ایتالیا هم طی 24 ساعت 3,970 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 49 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در اسپانیا هم طی 24 ساعت 2,840 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 102 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده اند.

به این ترتیب بر اساس نوترین آمارها تا به حال در فرانسه 6,971,493 نفر از شروع شیوع کرونا به آن مبتلا شده اند و 116,309 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

در انگلیس هم تا به امروز 7,530,103 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 135,621 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم بر اساس نوترین آمارها تا به حال 4,645,853 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 130,488 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

آمارها نشان می دهد که در اسپانیا هم تا به حال 4,940,824 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 86,085 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

در آلمان هم تابه حال 4,175,557 نفر به کرونا مبتلا شده اند و 93,770 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 849

به "تور ارزان فرانسه: کرونا در اروپا، از جعل گواهی گذر سلامت در فرانسه تا افزایش اختلالات روانی در بین بچه ها انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: کرونا در اروپا، از جعل گواهی گذر سلامت در فرانسه تا افزایش اختلالات روانی در بین بچه ها انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید