انتقاد عنابستانی به عدم حمایت وزارت ارشاد از پیغام رسان های داخلی و جشنواره عمار

به گزارش پزشکی مدرن، نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به اینکه کمترین امنیت شغلی در وزارت فرهنگ و ارشاد مربوط به خبرنگاران است، از این وزارتخانه خواست به این شغل توجه لازم را نموده و بودجه لازم را برای بیمه و ارتقای این امنیت درنظر بگیرد.

انتقاد عنابستانی به عدم حمایت وزارت ارشاد از پیغام رسان های داخلی و جشنواره عمار

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی امروز (25 خرداد) در جلسه علنی و در گزارش دولتمردان به نمایندگان گفت: متأسفانه انسجام فرهنگی در کشور وجود ندارد و ما شاهد از هم گسیختگی فرهنگی هستیم، ضمن اینکه دستگاه های فرهنگی زیادی هم در کشور وجود دارد.

وی اضافه نمود: اصل وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی و ممانعت از گسیختگی فرهنگی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس توضیح داد: خبرنگاری کمترین امنیت را در حوزه مشاغل دارد، لذا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید توجه لازم را به بیمه و ارتقای امنیت شغلی آن ها کند.

وی با بیان اینکه ساعت مطالعه و گسترش کتابخانه در کشور به خوبی مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد قرار نگرفته است، چرا که در شش شهرستان حوزه انتخابی من تعداد کتابخانه ها کم بود و در خیلی از آن ها اصلا کتابخانه نداریم.

عنابستانی گفت: گسترش سینما باید در دستورکار وزارت فرهنگ باشد، این در حالی است که باید کیفیت تولیدات سینمایی را هم ارتقاء دهیم؛ متأسفانه در 6 شهرستان استان خراسان فقط یک سینما وجود دارد.

وی با انتقاد از اینکه حمایت دقیق و حساب شده ای از پیغام رسان های داخلی صورت نگرفته گفت: وزارت فرهنگ حمایت لازم را از جشنواره عمار نداشته است.

وی گفت: فیلم ها و سریال های پخش شده در شبکه نمایش خانگی رها شده است و به نظر می رسد نظارتی بر آن ها نیست و اگر هم نظارتی وجود دارد، غیر از اصول حاکم در کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان حج با آنکه می دانست امکان لغو حج در امسال بالاست، اما از مردم پول گرفته و عملاً مردم با وجود لغو حج، سرگردان شده و مسائل مالی زیادی را تحمل می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 138

به "انتقاد عنابستانی به عدم حمایت وزارت ارشاد از پیغام رسان های داخلی و جشنواره عمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عنابستانی به عدم حمایت وزارت ارشاد از پیغام رسان های داخلی و جشنواره عمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید