ژنو و مسکو به زودی میزبان مذاکرات صلح قره باغ

به گزارش پزشکی مدرن، وزیر خارجه فرانسه در سخنرانی در برابر کمیته امور خارجه در مجمع ملی این کشور گفت، مذاکرات در مورد قره باغ در ژنو فردا و پس از آن مذاکراتی در مسکو در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

ژنو و مسکو به زودی میزبان مذاکرات صلح قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در سخنرانی در برابر کمیته امور خارجه در مجمع ملی این کشور گفت، مذاکرات در مورد قره باغ در ژنو فردا (پنج شنبه) و پس از آن مذاکراتی در مسکو در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

لودریان اشاره نمود: فرانسه، روسیه و آمریکا به عنوان روسای شرکت نماینده در گروه مینسک ویژه قره باغ در قالب سازمان امنیت و همکاری اروپا این مذاکرات را در کوشش برای شروع گفت وگو بین طرفین نزاع سازمان دهی می نمایند و این مذاکرات باید بدون شروط قبلی شروع گردد.

وزیر خارجه فرانسه تأکید کرد، ترکیه در نزاع قره باغ مشارکت نظامی دارد و این مسئله تهدید می نماید نزاع از مرزهایش فراتر رود.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 236

به "ژنو و مسکو به زودی میزبان مذاکرات صلح قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژنو و مسکو به زودی میزبان مذاکرات صلح قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید