پیشنهاد جدید بارسلونا به اینتر برای خرید لائوتارو مارتینس، احتمال پیوستن سوارس به اتلتیکومادرید

به گزارش پزشکی مدرن، باشگاه بارسلونا برای جذب مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در پنجره نقل وانتقالات تابستان سال 2020 یک بار دیگر شانس خود را امتحان کرده است.

پیشنهاد جدید بارسلونا به اینتر برای خرید لائوتارو مارتینس، احتمال پیوستن سوارس به اتلتیکومادرید

به گزارش خبرنگاران، شبکه TyC Sports آرژانتین مدعی شد که مدیران برنامه لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر به اسپانیا سفر کرده اند تا درباره پیشنهاد جدید بارسلونا برای خرید این بازیکن آرژانتینی مذاکره کنند.

بارسلونا از ماه ها پیش به دنبال خرید مارتینس بود، اما اصرار اینتر به پرداخت شدن غرامت 111 میلیون یورویی فسخ قرارداد این بازیکن به عنوان تنها راه خروج او، سبب شد که تیم اسپانیایی عقب نشینی کند، ولی ظاهراً آبی و اناری ها هنوز ناامید نشده اند.

در حالی که اینتر تلاش دارد مارتینس را برای تمدید قراردادش راضی کند، بارسلونا پس از آسوده خاطر شدن از ماندن لیونل مسی، می خواهد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید مهاجم 23 ساله نراتزوری امتحان کند. این در شرایطی است که مهلت زمانی پرداخت بند فسخ قرارداد لائوتارو تمام شده است و اخیراً هم مدیران باشگاه اینتر تأکید کرده اند قصد فروش بازیکن خود را ندارند.

احتمال انتقال سوارس به اتلتیکومادرید

نشریه اسپورت کاتالونیا از احتمال پیوستن لوئیس سوارس به اتلتیکومادرید خبر داده است. در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای پیوستن این مهاجم اروگوئه ای به یوونتوس مهیا شده و توافق های نهایی هم میان آنها صورت گرفته است، اخیراً از مردد شدن او برای سفر به ایتالیا سخن به میان آمد و اکنون برنامه دپورتس کواترو در تلویزیون اسپانیا هم مدعی شده است که سوارس ترجیح می دهد در اسپانیا بماند و به بازی زیر نظر دیه گو سیمئونه مشتاق است.

دپورتس کواترو همچنین مدعی شده است که مذاکرات سوارس با یوونتوس متوقف شده، چرا که او منتظر است ببیند آیا باشگاه اتلتیکومادرید می تواند پیشنهادی قابل قبول به او ارائه کند یا نه. سیمئونه درصدد ایجاد تغییراتی در خط حمله تیمش است و به همین دلیل اتلتیکومادرید آماده دریافت پیشنهاد برای مهاجمان فعلی خود به خصوص دیه گو کاستاست. سوارس در صورت رفتن به اتلتیکومادرید حقوقی به مراتب کمتر از 10 میلیون یورویی که یوونتوس به او پیشنهاد کرده، دریافت خواهد کرد، اما با این حال مذاکرات او با بانوی پیر به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 262

به "پیشنهاد جدید بارسلونا به اینتر برای خرید لائوتارو مارتینس، احتمال پیوستن سوارس به اتلتیکومادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جدید بارسلونا به اینتر برای خرید لائوتارو مارتینس، احتمال پیوستن سوارس به اتلتیکومادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید