مسی با دوستش همبازی می گردد؟

به گزارش پزشکی مدرن، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

مسی با دوستش همبازی می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرخیو آگوئرو که در سال سرانجامی قراردادش با منچسترسیتی به سر می برد و هنوز پیشنهادی از جانب این باشگاه انگلیسی برای تمدید قراردادش دریافت ننموده، ممکن است برای ادامه فوتبالش به لالیگای اسپانیا بازگردد.

بر اساس ادعای نشریه انگلیسی سان، باشگاه بارسلونا علاقه مند به خدمت دریافت مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در سرانجام فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد است. اگر این اتفاق بیفتد، مهاجم پیشین اتلتیکومادرید بار دیگر بازی در لالیگا را تجربه خواهد نمود.

بارسلونا که از زمان جدایی لوئیس سوارس، زوج لیونل مسی از این تیم در تابستان اخیر دچار افت قابل توجهی در فاز هجومی شده، اکنون در بازار نقل وانتقالات به دنبال یافتن زوجی مناسب برای فوق ستاره آرژانتینی خود است و آگوئرو که رابطه خوبی با مسی دارد و در تیم ملی آرژانتین هم با او هم تیمی است، می تواند گزینه ایده آلی به این منظور باشد.

سرخیو آگوئرو 32 ساله که از سال 2011 در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تا به امروز در 379 بازی آمار 256 گل زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم به شمار می رود.

این مهاجم آرژانتینی تا به امروز به منچسترسیتی برای کسب 13 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس یاری نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 478

به "مسی با دوستش همبازی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی با دوستش همبازی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید