طراحی لوگو: واکنش سرمربی نوجوانان ایران به کوبیاک، آرمات: شگرد لهستان ایجاد حاشیه است

به گزارش پزشکی مدرن، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید که یکی از آنالیزهای تیم لهستان این بوده که در هنگام آغاز رقابت و یا حتی در اواسط مسابقه، تیم مقابل را به حاشیه ببرد.

طراحی لوگو: واکنش سرمربی نوجوانان ایران به کوبیاک، آرمات: شگرد لهستان ایجاد حاشیه است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره کسب اسم رتبه سوم رقابتهای جهانی تهران، گفت: از روز اولی که این رقابت ها را آغاز کردیم اصلا انتظار مدال و سکو را نداشتیم چرا که برنامه ریزی نموده بودیم مرحله به مرحله پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم. زمانی که 20 تیم در این رقابت ها شرکت کردند برنامه ریزی ما بر اساس این بود که به اسم سرگروه از این دور گروهی صعود کنیم.

به دلیل بی تجربگی مقابل لهستان شکست خوردیم/ پس از دومی کارمان سخت شد

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه لهستان بازی را بسیار خوب، با سیاست و با سیستم بازی می کرد نتوانستیم بازی گروهی مقابل لهستان را پیروز شویم که معتقدم این به دلیل بی تجربگی تیم بوده است. به دلیل کرونا هیچ مسابقه برون مرزی نداشتیم حتی مسابقات قهرمانی آسیا. بنابراین پیروز نشدیم به اسم گروه اول صعود کنیم. پس از دوم شدن در گروه خود، کارمان برای رفتن جزو چهار تیم سخت تر شد اما عزم خود را جزم کردیم که جزو چهار تیم برتر باشیم.

هیچ مربی باور نمی کرد که چهار ماه و نیم با تیم کار کردیم

آرمات ادامه داد: تیم ملی والیبال آرژانتین تیم بسیار خوبی بود اما همگی هم قسم شدیم که این تیم را شکست دهیم. باید بگویم که آرژانتین قهرمان مسابقات آمریکای شمالی بود اما بازیکنان ما این تیم را شکست دادند. برنامه ریزی ما مرحله ای بود که خداراشکر جزو 4 تیم برتر این رقابت ها نهاده شدیم. در جمع چهار تیم برتر دوباره به لهستان خوردیم. اگر لهستان در گروه ما نبود و در گروه چهارم قرار می گرفت، ممکن بود تا فینال با یکدیگر بازی نکنیم. در رده سنی نوجوانان خطا زیاد است و باید بگویم که تنها چهار ماه و نیم با این تیم کار شد. هنگامی که به مربیان دیگر می گفتم که ما تنها چهار ماه و نیم است که با بازیکنان کار می کنیم، هیچ مربی این موضوع را باور نمی کرد!

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار کرد: مربی لهستان به من گفت که تیم نوجوانان این کشور 5 سال دست او است. حتی تیم روسیه 2 سال است که تحت یک مربی کار خود را جلو می برد. به سرمربی لهستان که گفتم ما چهار ماه و نیم است که کار می کنیم باورش نشد و به من گفت که مگر امکان دارد بدون مسابقه و با چهار و نیم ماه کار اینطور بازی کنید! خدا را شکر می کنم که توانستیم روسیه قدرتمند را شکست دهیم. روسیه از سال 2013 روی سکو بوده است و باز هم خدا را شاکرم که بعد از 8 سال اجازه ندادیم این تیم روی سکو قرار بگیرد.

آمادگی فکری نوجوانان پس از باخت سخت است

او ادامه داد: این نتایج و مدال برنز حاصل کوشش تیمی و یک کار گروهی بود. خوشحالم که با کسب این مدال یک افتخار دیگر به فدراسیون والیبال اضافه کردیم. در این مسابقات تیم قدرتمند روسیه و آرژانتین را شکست دادیم. روسیه از لحاظ قدرت و سرویس پرشی حتی در همه رده های سنی زبانزد همه مردم جهان است. در نوجوانان اگر بازیکنان یک بازی را ببازند روحیه آنها بهم خواهد خورد که بازیکنان ما بازی با لهستان را واگذار کردند. واقعا باید اعتراف کنم که برگرداندن روحیه تیم در این رده سنی بسیار سخت است اما پیروز شدیم باخت لهستان را از فکر بازیکنان پاک کنیم و مدال ارزشمند برنز را برای ایران کسب کنیم.

در دریافت اول جزو برترین ها بودیم/ نباید تیم نوجوانان رها گردد

آرمات در خصوص ضعف دریافت و سرویس بازیکنان ایران چه در رده پایه و چه در رده بزرگسالان گفت: من هیچ زمانی در خصوص تیم بزرگسالان صحبت نکردم. در خصوص تیم خود می گویم که باید بازیکنان و تیم نوجوانان تحت پوشش قرار بگیرد و حمایت گردد. در این مسابقات سعی کردیم در سرویس پرشی و دریافت اول کار کنیم. در بین تیم های حاضر، در دریافت اول جزو برترین ها بودیم چرا که در دریافت با ساعد بسیاری از تیم ها مشکل داشتند.

او ادامه داد: ما مقابل لهستان شکست خوردیم و این تیم قهرمان شد. این تیم تنها در این رقابت ها یک ست از دست داد که آن هم جلوی تیم ایران بود. لهستان قهرمان اروپا بود و در مسابقات قهرمانی این قاره حضور داشت. تمامی کارشناسان معتقد بودند که برزیل و ایتالیا جزو چهار تیم برتر نهایی این رقابت ها خواهند بود اما اینگونه نشد. حتی کارشناسان شانسی برای حضور ایران در جمع 4 تیم قائل نبودند چرا که تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت نموده بودند. امیدوارم که این تیم رها نگردد و اگر تحت پوشش و حمایت قرار بگیرد می توانیم آموزش های بیشتری را داشته باشیم. از روز اول سعی کردیم سرویس های پرشی را به بازیکنان یاد دهیم که در رده های سنی بالاتر مربی با خیال راحت کار خود را جلو ببرد.

شگرد لهستانی ها ایجاد حاشیه است/ در بازی دوم هم می خواستند حاشیه درست نمایند!

آرمات در واکنش به بازی لهستان که درگیری هایی بین ایران و این تیم به وجود آمد گفت: لهستانی ها در هر رده سنی یاد گرفته اند که جنگ روانی راه بیندازند. تیم لهستان والیبال خوب و سیستمی را جلو می برد و باید بگویم که در 5 سالی که این تیم کنار هم بازی می نماید به هماهنگی خوبی رسیده است اما اولین چیزی که بازیکنان لهستان یاد گرفتند، ایجاد حاشیه برای تیم مقابل است. لهستانی ها این موضوع را از بزرگسالان به خوبی آموخته و در رده های سنی جوانان و نوجوانان این مورد دیده می گردد. زمانی که در تیم جوانان بودم بازهم تیم لهستان چنین حاشیه ای را داشت و این موضوع به خصوص مقابل بازی با ایران رخ می داد. ایجاد حاشیه برای پیروزی در مسابقات واقعا درست نیست. برای بازی دوم بازیکنانم را آماده کردم که حاشیه ای ایجاد نگردد. در بازی اول مقابل لهستان، مربی این تیم به تیم من حمله کرد و من به دلیل بررسی و برنامه ریزی دیرتر به سالن آمدم. دلیل حمله مربی لهستان را از او پرسیدم و او جواب داد که تیم مقابل به من نگاه می نماید! واقعا تعجب می کنم مربی در این سطح بازی ها اینطور جواب می دهد.

آرمات گفت: لهستانی ها حواشی را درست می کردند و این موضوع اصلا درست نیست. با بچه ها به مصاحبه پرداختم و گفتم که از حاشیه تنها ایران ضربه می بیند چرا که لهستانی ها با این داستان ها آشنایی دارند و شگرد آنهاست. لهستانی ها این کار را بلد بوده اما چون همواره ایران به مهمان نوازی و احترام معروف است ضربه اصلی به تیم ما می خورد. من تاحالا در هیچ رده سنی بی احترامی از بازیکنان ایران ندیده ام مگر اینکه تیم رو به رو اذیت کند و بچه ها بخواهند جواب آنها را بدهند. مربی لهستان در بازی دوم هم قصد ایجاد حاشیه را داشت که من مانع آن شدم. برای لهستان ایجاد حاشیه شگرد است چرا که بازی با آلمان هم سرمربی لهستان با تیم مقابل درگیر شد! باید بگویم که یکی از بررسی های تیم لهستان این بوده که در هنگام آغاز رقابت و یا حتی در اواسط مسابقه تیم مقابل را به حاشیه ببرد. به نظر من قهرمانی با این کار ها اصلا فایده ندارد و در ورزش باید به دیگران و مکان مقدس مسابقات احترام گذاشت.

بازیکنان نوجوان لهستان از کوبیاک یاد می گیرند!

او ادامه داد: کوبیاک (کاپیتان بزرگسالان تیم ملی والیبال لهستان) که من او را از لحاظ اخلاقی آدم درستی در والیبال نمی دانم بعد از پیروزی لهستان مقابل ایران پستی را منتشر کرد. زمانی که این بازیکن که برای ایران هم مشکلاتی را ایجاد نموده اینطور رفتار می نماید، معلوم است که نوجوانان این کشور هرچه به رده بالاتر بروند از نظر اخلاقی و ایجاد حاشیه برای تیم مقابل بدتر می شوند.

آرمات ضمن تشکر از فدراسیون والیبال بابت حمایت از این تیم، گفت: فدراسیون والیبال، داورزنی، مرادی، تقوی و بقیه اعضای فدراسیون و حتی کارمندان برای به دست آوردن پیروزیت کوشش زیادی را انجام دادند. امکاناتی که خواستیم در اختیار ما گذاشته و خدا راشکر جواب اعتماد آنها را دادیم.

بابت اعتماد داورزنی و فدراسیون والیبال تشکر می کنم

او درباره انتقادهای موجود پیرامون تیم ملی والیبال نوجوانان، گفت: هر نتیجه ای که اتفاق می افتاد بازهم نقدها وجود داشت. حتی زمانی که من به اسم سرمربی انتخاب شدم از داورزنی انتقاد شد. معتقدم اگر شخص دیگری به جای من می آمد بازهم نقدها وجود داشت. این موضوع در گذشته هم بوده است، مثلا افرادی که از آلکنو تعریف می کردند بعد از اعزام تیم آغاز به انتقاد کردند! من دست همه افرادی که انتقاد کردند را می فشارم و بابت اعتماد داورزنی و فدراسیون تشکر می کنم چرا که این موضوع باعث شد کوشش خود را دوچندان کنم و جواب اعتماد داورزنی را بدهم و او را سربلند کنم چرا که او قبل از این رقابت ها بابت انتخاب من مورد انتقاد نهاده شد. خدارا شاکرم که پیروز شدم با دعای مردم و با یاری خدا بیشتر کوشش کنم و انتقاد ها باعث شد که من مصمم تر کوشش کنم. بازهم خداراشکر که روز آخر شرمسار مردم نشدم و پیروز شدیم دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 824

به "طراحی لوگو: واکنش سرمربی نوجوانان ایران به کوبیاک، آرمات: شگرد لهستان ایجاد حاشیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: واکنش سرمربی نوجوانان ایران به کوبیاک، آرمات: شگرد لهستان ایجاد حاشیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید