تور چین ارزان: هشدار چین درباره هرگونه تعرض به اصل چین واحد

به گزارش پزشکی مدرن، وزارت امور خارجه چین هشدار داد هرکس اصل چین واحد را به چالش بکشاند مسئول ایجاد تنش در تنگه تایوان خواهد بود.

تور چین ارزان: هشدار چین درباره هرگونه تعرض به اصل چین واحد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزارت امور خارجه چین روز سه شنبه (دیروز) در بیانیه ای درباره هرگونه تعرض به اصل چین واحد هشدار داد و گفت: پکن به حمایت قاطعانه از اصل چین واحد و دفاع از تمامیت ارضی چین در کنار جامعه بین المللی ادامه می دهد.

در این بیانیه بعلاوه آمده است: هر طرفی که اصل چین واحد را به چالش بکشاند یا نقض کند مسئول ایجاد تنش در تنگه تایوان خواهد بود.

این در حالی است که جوزف وو وزیر خارجه تایپه در یک کنفرانس مطبوعاتی در جزیره تایوان گفت که تمرینات نظامی چین در مقیاس بزرگ، پرتاب موشک و بعلاوه حملات سایبری؛ کمپین تبلیغاتی علیه تایوان و اعمال تحریم برای تضعیف روحیه عمومی مردم تایوان است.

پیش از این نیز لی هسین لونگ نخست وزیر سنگاپور روز دوشنبه درمورد خطر اشتباه محاسباتی آمریکا درباره تنگه تایوان و تنش با چین هشدار داد و به گفته او بعید به نظر می رسد به زودی به علت سوء ظن عمیق و تعامل محدود بین آمریکا و چین کاهش یابد.

چین که از پیش از سفر پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان رزمایش و آمادگی نظامی خود در اطراف این جزیره را بیشتر نموده بود، همچنان به مانور های نظامی ادامه می دهد و به آمریکا هشدار داده است که باید عواقب اقدامات خود را متحمل گردد.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1162

به "تور چین ارزان: هشدار چین درباره هرگونه تعرض به اصل چین واحد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور چین ارزان: هشدار چین درباره هرگونه تعرض به اصل چین واحد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: هشدار چین درباره هرگونه تعرض به اصل چین واحد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید