نماینده هسته ای کره جنوبی به آمریکا سفر کرد

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، نماینده اتمی کره جنوبی امروز یکشنبه برای ملاقات با مقامات آمریکا در کوشش ادعایی برای از سرگیری تبادل نظر با کره شمالی به واشنگتن رفت.

نماینده هسته ای کره جنوبی به آمریکا سفر کرد

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفر 4 روزه نو کیو-دوک (Noh Kyu-duk) به واشنگتن پس از سفر سونگ کیم همتای آمریکایی وی به سئول در هفته گذشته روی داده است.

نو کیو دوک پیش از سفر به واشنگتن در این خصوص گفت: سئول درباره اقدامات مختلف برای از سرگیری تبادل نظرها با کره شمالی مذاکرات گسترده ای با دولت بایدن داشته است. من از آمریکا ملاقات می کنم تا با مقام های این کشور پیرامون راه های از سرگیری زودهنگام فرایند صلح در شبه جزیره کره تبادل نظر کنم.

به گزارش خبرنگاران، 3 دُور تبادل نظری مستقیم میان سران آمریکا و کره شمالی در دوران ریاست جمهوری ترامپ با کارشکنی و اقدامات خصمانه واشنگتن به شکست منتهی شد.

این در حالی است که کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی پیش از این از ایالات متحده و کره جنوبی به علت برگزاری رزمایش نظامی مشترک انتقاد کرد و آن را یک رزمایش جنگ هسته ای مقدماتی علیه کره شمالی و به منزله بیان واضح سیاست خصمانه واشنگتن برضد پیونگ یانگ تلقی کرد.

کیم یو جونگ اقدام کره جنوبی را رفتار ریاکارانه تلقی و برای سئول ابراز تاسف شدید کرد چرا که کره جنوبی تمرین های اولیه با آمریکا را در آستانه رزمایش اصلی شروع نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 817

به "نماینده هسته ای کره جنوبی به آمریکا سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده هسته ای کره جنوبی به آمریکا سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید