نسخه مفهومی پلی استیشن 5 با رنگ مشکی زیباتر از نسخه اصلی به نظر می رسد

به گزارش پزشکی مدرن، چند روزی بیشتر از رونمایی پلی استیشن 5 توسط سونی در رویداد Future of Gaming نمی گذرد اما سریال طراحی های مفهومی این کنسول هنوز به پایان نرسیده است. کنسول جدید سونی متفاوت با هر طرح مفهومی بود که قبل از معرفی رسمی آن شاهد بودیم. که البته جز این انتظار نمی رفت. حالا طرفداران سونی طراحی مفهومی جدیدی از پلی استیشن 5 با رنگ مشکی را ساخته و منتشر کرده اند که شاید به عقیده عده ای از طرفداران، این مدل زیباتر از مدل رسمی معرفی شده توسط سونی باشد.

نسخه مفهومی پلی استیشن 5 با رنگ مشکی زیباتر از نسخه اصلی به نظر می رسد

پلی استیشن 5 با رنگ مشکی - طرح مفهومی جدید طرفداری

سونی پیش از رونمایی از ظاهر کنسول جدیدش، کنترلرهای DualSense که برای PS5 ساخته شده اند را به نمایش گذاشت. کنترلری که با ترکیبی از رنگ غالب سفید و مقداری مشکی و البته چراغ های باریک آبی رنگی که در طرفین صفحه لمسی کنترلر تعبیه شده اند. انتظار می رفت که خود کنسول نیز دارای چنین رنگ و لعابی باشد. سونی در مقایسه با نسل های قبل جهت جدیدی را در پیش گرفت و به جای ساخت کنسولی با تنها یک رنگ، از ترکیب دو رنگ اصلی با نورپردازی آبی استفاده کرد که نتیجه کار، کنسول و کنترلری با ظاهر مدن تر بوده است. با این حال رنگ همیشه یک فاکتور سلیقه ای بوده است. شاید بسیاری از طرفداران سونی دوست داشتند PS5 در رنگ تماما مشکی معرفی شود. و احتمالا بسیاری از آنها بعد از معرفی رسمی کنسول، آن را با رنگ مشکی تجسم کرده اند.

سفید رنگ زیبایی است اما مطمئنا ابهت و جذابیت رنگ مشکی چیز دیگریست. کاربری در توییتر با نام کاربری Thafinest دو تصویر از کنسول جدید سونی را با رنگ مشکی منتشر کرده است. در این طرح علاوه بر خود کنسول، کنترلرهای آن نیز با رنگ مشکی یک دست همراه شده اند. فعلا پلی استیشن 5 فقط با رنگ سفید (و مقداری مشکی) معرفی شده اما احتمال اینکه به مرور زمان رنگ های دیگری از این کنسول معرفی شوند زیاد است. این اتفاق احتمالا بعد از اصلاحات سخت افزاری یا در نسخه اسلیم رخ خواهد داد. درست مانند ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 هم در تعطیلات 2020 وارد بازار خواهد شد. اما سونی قیمت و زمان دقیق عرضه را معین نکرده است.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 111

به "نسخه مفهومی پلی استیشن 5 با رنگ مشکی زیباتر از نسخه اصلی به نظر می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه مفهومی پلی استیشن 5 با رنگ مشکی زیباتر از نسخه اصلی به نظر می رسد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه مفهومی پلی استیشن 5 با رنگ مشکی زیباتر از نسخه اصلی به نظر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید