نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد

به گزارش پزشکی مدرن، معاونت آمو زشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه ای نحوه برگزاری امتحانات پایانی نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 را اعلام نمود.

نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه ای نحوه برگزاری امتحانات پایانی نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 را اظهار داشت.

براساس این گزارش، تصمیم گیری درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 برای تمام دانشگاه های کشور بسیار سخت و حساس بوده است. اغلب دانشگاه ها از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دنبال برگزاری امتحانات به صورت حضوری بوده تا شرایط عادلانه تری را برای ارزیابی کوشش دانشجویان در یک ترم فراهم آوردند.

بدین منظور طرح های مختلفی آنالیز شد، از جمله برگزاری امتحانات در تهران و همچنین مراکز استان های مختلف کشور برای کاهش حضور دانشجویان در خوابگاه ها. در این خصوص هماهنگی های زیادی صورت گرفت، لکن با توجه به افزایش شدید آمار مبتلایان به ویروس کرونا شرایط تغییر کرده و با توجه به افزایش احتمال به خطر افتادن سلامتی اعضاء هیات علمی، کارکنان دانشگاه و دانشجویان عزیز، هیات رئیسه دانشگاه در جلسه سه شنبه مورخ 99/3/13 بندهای زیر را تصویب نمود:

1- ارزیابی دروس غیرعملی مقطع کارشناسی براساس ارزیابی مستمر و امتحان پایانی غیرحضوری انجام می شود و نتیجه ارزیابی استاد درس به صورت رد یا قبول در کارنامه ثبت خواهد شد.

2- ارزیابی دروس غیرعملی مقاطع تحصیلات تکمیلی براساس ارزیابی مستمر، پروژه های درسی و امتحان پایانی غیرحضوری انجام می شود و نتیجه ارزیابی درس بسته به ماهیت درس و نظر استاد به صورت رد/ قبول و یا نمره ثبت در کارنامه خواهد شد.

پیرو مصوبات فوق، کلیات برنامه ریزی امتحانات به صورت زیر خواهد بود:

1- تمامی امتحانات دروس غیرعلمی کارشناسی و دروس تحصیلات تکمیلی با یک تاخیر سه هفته ای (نسبت به تقویم آموزشی اولیه) از تاریخ شنبه 14 تیر الی پنجشنبه 26 تیر طبق ترتیب و ساعات اعلام شده در پورتال آموزش برگزار خواهد شد.

2- اساتید محترمی که نیازمند فرصت بیشتری برای ارائه درس خود می باشند، می توانند بدین منظور از بازه 7 الی 12 تیر استفاده کنند.

3- مهلت قطعی کردن نمرات کارشناسی توسط اساتید محترم ساعت 24 روز چهارشنبه 29 مرداد می باشد.

4- مهلت قطعی کردن نمرات تحصیلات تکمیلی توسط اساتید محترم ساعت 24 روز دوشنبه 17 شهریور می باشد.

5- دانشجویانی که در آزمون های دروس ریاضی 1، ریاضی 2، معادلات دیفرانسیل، فیزیک 1، فیزیک 2، برنامه ریزی کامپیوتر و محاسبات عددی مردود می شوند، می توانند در امتحان مجدد (گروه 100) ترم تابستان یا نیمسال های بعدی شرکت کنند.

6- ارائه دروس عملی و بخش علمی دروس نظری- عملی از 15 شهریور ماه تا 10 مهر ماه به صورت فشرده برنامه ریزی و برگزار خواهد شد و ثبت قطعی نمرات این دروس تا 16 مهر ماه مقدور می باشد. رعایت پیش نیازی این دروس برای ترم اول 99-00 الزامی نمی باشد.

جزئیات بیشتر درخصوص برگزاری امتحانات پایانی در اطلاعیه های بعدی منتشر خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 103

به "نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید