مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان

به گزارش پزشکی مدرن، در بازارچه های نزوی می توان ظروف سفالینی را که عمده شان در کارگاه های شهر بهلا ساخته می شوند خریداری نمود. این آثار طیفی از گلدان ها و کوزه ها تا ظروف سوزاندن کندر را شامل می شوند.

مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان

مسابقات قایقرانی که به منظور گرامیداشت سنت دریانوردی عمان هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردند از دیگر رویدادهای دیدنی این سرزمین به شمار می رود. شرکت کنندگان مسیر آبی دبی به سوی مسقط را که از میانه تنگه هرمز می گذرد می پیمایند.

آنچه غذاهای عمانی را خوش طعم ساخته است، ادویه های خوش عطریست که در عمده وعده های آن استفاده می شوند. غذاهای سنتی آن ترکیبی لذیذ از دستورهای پخت عربی و هندی هستند. شاورما و بریانی به همراه دیگر غذاها و کباب های خاورمیانه ای که طعم ادویه کاری در عمده شان حس می شود از غذاهای رایج در رستوران ها و کافه های محلی این کشورند. گردشگران تور عمان می توانند در مسقط طیف گسترده تری از غذهای این سرزمین را تجربه کنند. لذیذترین و اصیل ترین غذاهای عمان در پی مراسمات و جشن های عید فطر و عید قربان طبخ می شوند و از میانشان می توان به مَقدِید که از تکه های خرد شده گوشت خشک شده عمانی تهیه می شود اشاره کرد. از آنجایی که در غالب وعده های این کشور از گوشت و برنج استفاده می شود، ذائقه گردشگران ایرانی را با طعم آشنای غذاهای خانگی سرزمینشان روبرو خواهد کرد.

منبع مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان

انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 935

به "مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید