مقاله: خواص لوبیا چیتی برای لاغری با 4 ویژگی منحصر به فرد

به گزارش پزشکی مدرن، البته شایان ذکر است که با وجود همه این خواص، مصرف بیش از اندازه آن مانند هر ماده غذایی دیگری می تواند موجب ناراحتی دستگاه گوارش و نفخ شود. اگر شما نیز از این ماده غذایی برای کاهش وزن در رژیم خود استفاده کرده اید تجربه خود را از طریق بخش نظرات و پرسش ها با ما و خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

مقاله: خواص لوبیا چیتی برای لاغری با 4 ویژگی منحصر به فرد

دیگر خواص لوبیا چیتی در لاغری وجود ماده ای به نام نشاسته مقاوم در آن است. مقدار نشاسته مقاوم در انواع لوبیا مختلف است. نشاسته مقاوم موجود در لوبیا چیتی نقش موثری در کنترل اشتها دارد. این نشاسته در معده و روده هضم می شود و هضم آن تنها در روده بزرگ صورت می گیرد. میکروبیوتا یا میکرو ارگانیسم های همزیست موجود در روده بزرگ با تاثیر بر این نوع از نشاسته موجب تخمیر آن می شوند. یکی از محصولات فرعی این فرایند تخمیر اسید های چرب زنجیره کوتاه هستند. این نوع از اسید های چرب، مسئولیت ایجاد سیری در فرد را به عهده دارند.

اصلی ترین دلیل چاقی در واقع ایجاد تعادل انرژی منفی است؛ یعنی مقدار انرژی وارد شده به بدن بسیار بیشتر از انرژی مصرف شده یا خارج شده از بدن است. این مقدار انرژی اضافه متعاقباً در بدن به صورت چربی ذخیره شده و باعث افزایش وزن می شود. بنابراین باید با کاهش ورودی انرژی به بدن و افزایش مصرف انرژی، بر این تعادل انرژی منفی غلبه کرد.

منبع مقاله: خواص لوبیا چیتی برای لاغری با 4 ویژگی منحصر به فرد

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 904

به "مقاله: خواص لوبیا چیتی برای لاغری با 4 ویژگی منحصر به فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خواص لوبیا چیتی برای لاغری با 4 ویژگی منحصر به فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید