مقاله: بهترین سوغات چین

به گزارش پزشکی مدرن، چای نقش مهمی در زندگی مردم چین دارد. از چای دم شده که در فلاسک هایی که مردم روی میز کارشان قرار می دهند گرفته تا مراسم خیلی رسمی و پر تشریفات چای، چای در جای جای فرهنگ چین خود را جا کرده است. مانند تنوع کاربردش در بخش های مختلف فرهنگ چین، کیفیت چای نیز مغازه به مغازه متفاوت است. اگر به دنبال همان چایی می گردید که مردم چین به طور روزمره از آن استفاده می کنند به سراغ سوپرمارکت ها و دکان های کوچک بروید. در بسیاری از سوپرمارکت ها می توانید انواع مختلف چای را به صورت کیلویی خریداری کنید.

مقاله: بهترین سوغات چین

خطاطی در کشور چین یک هنر است و در تمام دنیا شهرت دارد. در چین تابلوهای خطاطی در اندازه ها و شکل های مختلف برای خرید وجود دارند. خطاطی همچنین بر روی بادبزن، گلدان های سفالی و لباس موجود است. سبک های متفاوت خطاطی زیادی در چین وجود دارد، خط شکسته، خط رونده و خط رسمی از اصلی ترین ها هستند. شما می توانید بخواهید که نامتان را به چینی بنویسند تا به عنوان یک سوغاتی همراه خود بیاورید.

محصولات Cloisonné در تمام چین بسیار محبوب هستند. به هر جایی که در زمان تور چین می روید می توانید گلدان ها، مهره ها، جواهرات (مخصوصا دستبند)، بشقاب ها و خرده ریزهایی با طراحی های زیبا در همه جا پیدا کنید. تمام این اجناس یک کیفیت ثابت ندارند بنابراین مهم است که زمانی که در حال چانه زدن هستید این را به یاد داشته باشید.

یادگاری های مائو در چین خیلی پر طرفدار هستند. اجناس مختلفی مانند کتاب های قرمز کوچک، ساعت ها، پوسترهای پروپاگاندایی (نسخه های اصلی و نسخه های کپی آن ها) و کتاب های درسی از دوره مائو، بخشی از این یادگاری ها هستند. اگر چه که این اجناس در همه جای چین پیدا می شوند با این حال اگر به دنبال اجناس خوب و مرغوب هستید تعداد زیادی مغازه های اختصاصی برای این اقلام در بازار Panjiayuan پکن وجود دارند. اقلام اصلی آن دوران را می توانید در موزه پوستر پروپاگاندای شانگهای پیدا کنید، بازدید از این موزه، راهی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر در شانگهای است.

منبع مقاله: بهترین سوغات چین

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 891

به "مقاله: بهترین سوغات چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین سوغات چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید