تور ارزان کانادا: مرز کانادا، آمریکا از 8 نوامبر به روی گردشگران کاملاًواکسینه شده باز خواهد شد ،خبر کانادا

به گزارش پزشکی مدرن، در این مطلب مواردی که قبل از رانندگی یا پرواز به سمت ایالات متحده باید بدانید آمده است، از الزامات آزمایش و هزینه های مرتبط گرفته تا مقررات مربوط به بازگشت به خانه یعنی کانادا.

تور ارزان کانادا: مرز کانادا، آمریکا از 8 نوامبر به روی گردشگران کاملاًواکسینه شده باز خواهد شد ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برای ورود به ایالات متحده به وسیله هوایی یا زمینی از 8 نوامبر، همه مسافران غیر ضروری باید به طور کامل واکسینه شوند. این به معنای به همراه داشتن گواهی واکسیناسیون کامل است.

در 29 اکتبر، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) تایید کرد که سه نوع گواهی پذیرفته می گردد.

سوابق دیجیتال یا کاغذی تأیید شده (مانند گواهی واکسیناسیون با کد QR یا گذرنامه دیجیتال با کد QR در برنامه تلفن هوشمند.)

سوابق کاغذی تأیید نشده (مانند پرینت سوابق واکسیناسیون کرونا یا گواهی ملی یا محلی واکسیناسیون کرونا که به وسیله یک مرکز معتبر ارائه دهنده واکسن صادر شده است.)

سوابق دیجیتال تأیید نشده (مانند عکس دیجیتال کارت یا پرونده واکسیناسیون یا پرونده واکسن بارگیری شده یا گواهی واکسیناسیون از منبع رسمی)

تمام موارد فوق باید شناسه های فردی داشته باشند که با پاسپورت مسافرتی یا سایر اسناد مسافرتی مطابقت داشته باشد.

از 8 نوامبر، هر فردی که به وسیله هواپیما وارد کشور می گردد، باید مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید-19 را ارائه دهد که طی 72 ساعت قبل از سفر گرفته شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) می گوید که قبل از سوار شدن به هر پرواز، نتیجه منفی باید به شرکت هواپیمایی ارائه گردد. هم تست های آنتی ژن سریع و هم تست های مولکولی پذیرفته می شوند.

کسانی که از مرز زمینی کانادا و ایالات متحده عبور می نمایند احتیاج به ارائه نتیجه آزمایش ندارند. رانندگان پس از ورود به ایالات متحده از ارائه نتیجه آزمایش معاف هستند، اگرچه همچنان باید مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کامل علیه کرونا ارائه دهند.

در 29 اکتبر، وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) هشدار داد که انتظار می رود حجم سفر و زمان انتظار افزایش یابد و مسافران باید برای انتظار در صف های طولانی آماده شوند و شکیبا باشند.

هم در کانادا و هم در ایالات متحده، مسافران ملزم به زدن ماسک در طول پروازها، فرودگاه و بسیاری از فضاهای عمومی مرتبط دیگر هستند. عدم رعایت آن در خطوط هوایی کانادا می تواند جریمه هایی تا سقف 5000 دلار را در پی داشته باشد.

البته استثنائاتی برای کسانی که معافیت پزشکی دارند و بعلاوه در زمان صرف وعده های غذایی وجود دارد. عموماً همه افرادی که قصد پرواز دارند باید یک ماسک مناسب صورت داشته باشند.

از آنجایی که دستورات ماسک در منطقه ها مختلف کانادا و ایالات فرق دارد، مهم است که قبل از رسیدن قوانین را در مقصد خود آنالیز کنید.

حتی اگر با ماشین قصد سفر دارید، ممکن است هنگام ورود به هتل، مرکز خرید و موارد دیگر احتیاج به ماسک صورت داشته باشید.

کانادایی هایی که کاملاً واکسینه شده اند و به ایالات متحده سفر می نمایند، صرف نظر از اینکه زمینی رفته اند یا با پرواز، همچنان برای بازگشت به خانه به نتیجه منفی تست مولکولی کرونا احتیاج دارند.

این شامل کسانی که برای سفرهای کوتاه از مرز زمینی عبور می نمایند نیز می گردد مانند افرادی که به مدت 24 ساعت یا کمتر از ایالات متحده بازدید می نمایند.

الزامات مربوط به دادن آزمایش در هر دو طرف مرز می تواند یک سفر را گران تر از همواره کند.

کسانی که به وسیله هواپیما به ایالات متحده سفر می نمایند باید انتظار داشته باشند حدود 30 دلار برای آزمایش آنتی ژن سریع بپردازند ک در 20 دقیقه یا کمتر نتیجه را می دهد. این آزمایش های سریع را می توان در Walmart با قیمت کمتر از 20 دلار، در Shoppers Drug Mart با قیمت 40 دلار و در داروخانه های سراسر کشور با قیمت های مختلف تهیه کرد.

با این حال، انجام آزمایش مولکولی هنگام بازگشت به کانادا گران تر است.

همه مسافران پنج ساله و بالاتر باید آزمایش مولکولی دهند، آزمایشی که معمولاً باید از قبل رزرو گردد و باید ظرف 72 ساعت قبل از پرواز انجام گردد

در ایالات متحده، زنجیره های بزرگی مانند Walmart، Walgreens، Rite Aid و CVS تست ارائه می دهند و بعضی حتی خدمات رایگان دارند. با این حال، مسافران باید از قبل برنامه ریزی نمایند تا به موقع نتیجه آزمایش را بگیرند.

پیش خرید آزمایش های پی سی ار معمولاً حداقل 100 دلار هزینه دارند. رکسال یک تست در خانه را با قیمت 200 دلار انجام می دهد، در حالی که Costco تست های پی سی ار خود را با قیمت 120 دلار به فروش می رساند.

ایر کانادا به تازگی کیت های تست DIY خود را نیز با کیت های تست RT-LAMP قابل حمل (که برای ورود به کانادا مناسب است) با قیمت 149 دلار را ه اندازی نموده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 913

به "تور ارزان کانادا: مرز کانادا، آمریکا از 8 نوامبر به روی گردشگران کاملاًواکسینه شده باز خواهد شد ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: مرز کانادا، آمریکا از 8 نوامبر به روی گردشگران کاملاًواکسینه شده باز خواهد شد ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید