مجیدی از همه داشته هایش استفاده کند، شرایط سپاهان مثل پیکان نیست

به گزارش پزشکی مدرن، عبدالعلی چنگیز در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد پیروزی سه بر صفر استقلال برابر پیکان تهران گفت: بعد از گذشت 5 هفته که استقلال با تساوی زمین را ترک می کرد پسران آبی مقابل پیکان توانستند یک برد خوب را به دست آورده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

مجیدی از همه داشته هایش استفاده کند، شرایط سپاهان مثل پیکان نیست

وی تاکید نمود: پیکان یک تیم جوان و پرانرژی بود در 30 دقیقه ابتدایی اجازه نداد استقلال صاحب موقعیت زیادی گردد. اما هر چه از زمان بازی گذشت آبی ها توانستند بر بازی مسلط شده و رفته رفته حاکم میدان شده و به سه گل دست یابند. آبی ها توانستند از تجربه شان در این ملاقات به خوبی استفاده نمایند و با شکست دادن حریف خود هم به رده دوم جدول برسند و هم با روحیه خوب خود را آماده ملاقات با سپاهان نمایند.

چنگیز با ابراز رضایت از عملکرد دروازه بان و خط دفاع استقلال گفت: از ابتدای لیگ تا به امروز که 9 هفته گذشته است استقلال تهران تنها دو بار دروازه اش باز شده و این نشان می دهد مدافعان و دروازه بان استقلال عملکرد فوق العاده ای داشتند. خط دفاع استقلال به یک هماهنگی کامل رسیده، یزدانی به عنوان مدافع آخر یک رهبری خوب را در خط دفاع به وجود آورده و این روزها آنقدر آماده است که برای آبی پوشان گلزنی هم می نماید. در خط هافبک بازیکنان جوانی وجود دارند که رفته رفته بهتر و بهتر می شوند و هر چه از زمان بازی ها بگذرد آنها هم شرایط بهتری برای بازی خواهند داشت. البته هنوز خلاء یک هافبک خلاق و طراح در استقلال کاملا پیداست اما مجیدی از همین داشته هایش باید به برترین نحو استفاده کند.

وی با انتقاد از گل نزدن مهاجمان استقلال در هفته های اخیر گفت: مقابل پیکان دو بار مدافعان استقلال دروازه حریف را باز کردند و یک بار هم مطهری که در دقایق انتهای به میدان آمد توانست دروازه پیکان را باز کند استقلال چند مهاجم دارد اما هنوز نتوانسته اند گل های زیادی برای استقلال به ثمر برسانند. مجیدی باید از تمام داشته هایش استفاده کند قاسمی نژاد با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما از زمان حضورش تا به امروز بیشتر روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی هایش بوده است. سرمربی استقلال باید به دیگر مهاجمانش هم میدان دهد تا بتواند برترین ها را مقابل حریف به میدان بفرستد.

وی در خصوص ملاقات روز سه شنبه استقلال برابر سپاهان از هفته دهم لیگ برتر گفت: باید بپذیریم که سپاهان همچون پیکان نیست. این تیم مهره های بسیار باتجربه و قابلی دارد. یک تیم هماهنگ است که یک مربی جوان و کاربلد را در اختیار دارد. سپاهانی ها توانستند نفت آبادان را با یک گل شکست دهند و حالا خود را آماده می نمایند تا روز سه شنبه در تهران به مصاف استقلال رفته تا بتوانند در این ملاقات که هدفشان پیروزی است دست یابند. فرهاد مجیدی هم می داند بازی سختی برابر سپاهان خواهد داشت او باید بررسی قوی از حریف داشته باشد و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی نموده و با توجه به تمریناتی که تا روز دوشنبه تیمش انجام می دهد آماده ترین ها را روانه میدان کند.

چنگیز در انتها اعلام نمود: سپاهان و استقلال همواره ملاقاتشان مجذوب کننده و گاهی پرحاشیه بوده قرار است طرفداران به استادیوم بیایند حضور تماشاگران می تواند گرمای بیشتری به بازی بدهد هر دو تیم از طرفداران پرشوری برخوردارند که بودن شان می تواند به این دو تیم روحیه بالایی داده تا بتوانند به پیروزی دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 971

به "مجیدی از همه داشته هایش استفاده کند، شرایط سپاهان مثل پیکان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی از همه داشته هایش استفاده کند، شرایط سپاهان مثل پیکان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید