تصمیم مهم یحیی در جابجایی؛حسرت ستاره پرسپولیسی ابدی شد!

به گزارش پزشکی مدرن، آیا شجاع خلیل زاده هم باید رؤیای بازگشت به پرسپولیس را برای همواره فراموش کند؟

تصمیم مهم یحیی در جابجایی؛حسرت ستاره پرسپولیسی ابدی شد!

خبرنگاران آنلاین - بهروز رسایلی

از زمانی که شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدا شد، بارها و بارها مصاحبه کرد و گفت حتما یک روز به این تیم برمی گردد و فوتبالش را در جمع سرخپوشان به سرانجام می رساند. این اما فقط یک طرف ماجرا بود و در طرف مقابل، اشتیاقی در همین وزن احساس نمی شد. حقیقت آن است که خلیل زاده بدموقعی دست باشگاه پرسپولیس را لای پوست گردو گذاشت و از این تیم جدا شد. او پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع قرمزها رفت و در حقیقت مرتکب گناهی شد که به زعم بسیاری از طرفداران، نابخگرددنی بوده است. خلیل زاده در سرانجام این فصل بازیکن آزاد شده اما پرسپولیس تمایلی به جذب او نشان نداد تا در نهایت او راهی تراکتور گردد. احتمالا شجاع باید با رویای حضور دوباره در پرسولیس خداحافظی کند مانند چند بازیکن دیگری که این سرنوشت برایشان رقم خورد. نگاهی می کنیم به بعضی از این بازیکنان.

رضا حقیقی: بین 2نیم فصل لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست؛ یک هافبک دفاعی خوش قد و بالا که در میانه زمین می درخشید. حقیقی لیگ سیزدهم را هم در پرسپولیس ماند اما یک عادت بد داشت و آن هم این بود که مدام تهدید به جدایی می کرد. او که با باشگاه به مشکل مالی خورده بود، هر روز دم از پیشنهادهای اروپایی اش می زد و می گفت به تیمی دیگر می رود. حقیقی آنقدر در این مسیر زیاده روی کرد که آخرش حوصله پرسپولیسی ها سر رفت و او را رها کردند. این بازیکن به پدیده و صبا رفت و حتی سر از لیگ تایلند درآورد اما خیلی زود فهمید اشتباه نموده و هزار بار برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد اما نشد که نشد. حقیقی همین امروز 34ساله است، درحالی که سال هاست فوتبال را کنار گذاشته.

محمد نوری: یکی از برترین و زحمتکش ترین بازیکنان پرسپولیس بود که از بخت بدش، روزهای درخشش او به تاریک ترین دوران باشگاه گره خورد. نوری برترین بازیکن بدترین نسل پرسپولیس بود و هرگز مزد توانایی ها و زحماتش را نگرفت. بدشانسی او وقتی تکمیل شد که در سرانجام لیگ چهاردهم و درست زمانی که آسمان پرسپولیس داشت آفتابی می شد، این تیم را ترک کرد و به باشگاه گمنام المسیمیر قطر پیوست. نوری بلافاصله پشیمان شد و از همان زمان پیغام بازگشت داد اما دیگر پیروز به پوشیدن پیراهن پرسپولیس نشد.

پیغام صادقیان: از مستعدترین و در عین حال پرحاشیه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بود که به معنای واقعی کلمه خودش را حیف کرد. همه چیز را در خصوص پیغام صادقیان می دانید و نیازی به شرح اضافه نیست. انبوه حواشی او باعث شد پس از لیگ چهاردهم به نفت تهران برود و سپس بازی در چند تیم دیگر مثل صبا، ماشین سازی و سپیدرود را تجربه کند. هر بار هم پیغام می داد که حاضر است به پرسپولیس برگردد اما در عمل نشان نمی داد رفتارهایش تفاوتی با قبل نموده باشد.

شجاع خلیل زاده: تازه ترین عضو این لیست هم جناب خلیل زاده است؛ بازیکنی که موقع بوسیدن لوگوی الریان قطر، احتمالا زیادی روی ضعف حافظه افکار عمومی در ایران حساب می کرد و تصورش این بود که مثل خیلی های دیگر، می تواند یک روز برگردد و دوباره در پرسپولیس توپ بزند. با این حال اوضاع برای این بازیکن خوب پیش نرفت. او فصل پیروزی در الاهلی قطر نداشت و پرسپولیسی ها هم که از جواب دادن زوج مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی در قلب خط دفاع راضی بودند، کمپین عدم استقبال از خلیل زاده تشکیل دادند. آنها تازه محمدحسین کنعانی زادگان را هم در دسترس دارند؛ بازیکنی که اگرچه رفت، اما قبل از فینال آسیا جدا نشد و لوگوی جای دیگری را هم نبوسید! به این ترتیب شجاع خلیل زاده رسما راهی تراکتور شد تا در پیراهن سرخ تراکتور را این بار بپوشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1308

به "تصمیم مهم یحیی در جابجایی؛حسرت ستاره پرسپولیسی ابدی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم یحیی در جابجایی؛حسرت ستاره پرسپولیسی ابدی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید