سفر فضایی نویسنده مجموعه داستان های جنگ ستارگان

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمودو، جی.وی. رینزلر نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب آثاری مثل جنگ ستارگان، ایندیانا جونز، سیاره میمون ها و بیگانه قرار است با رمان جدیدش به کره ماه سفر کند. او می گوید کتاب آخرش نسبت به سایر آثار گذشته اش از کیفیت بالاتری برخوردار است. همه بالا عنوان رمان جدید رینزلر است که در ژانر علمی تخیلی نوشته شده است که خودش می گوید بخش های زیادی از آن برگرفته از واقعیات است.

سفر فضایی نویسنده مجموعه داستان های جنگ ستارگان

رینزلز سال ها در کنار جرج لوکاس در تهیه فیلم های مجموعه جنگ ستارگان با عنوان ویراستار ارشد به ایفای نقش پرداخته است و حالا گفته می شود بعد از نوشتن داستان های کمیک و رمان های علمی تخیلی به سمت یک کتاب داستانی شبیه مستند رفته است. خودش در گفتگویی تلفنی با سایت io9 این مسئله را یک افتخار بزرگ می داند.

رینزلر درباره رمان جدیدش می گوید: مردم این روزها درباره مسابقات فضایی مطالب زیادی می دانند و من فکر کردم تمام جزئیات مربوط به موشک های فضایی و سفر به فضا را برای آنها شرح دهم. تاریخچه سفر به فضا و تلاش کشورهای مختلف برای مردم جالب است و در رمان جدید سعی شده ژانر داستان و مستند با هم ترکیب شود. رمان جدید ماجرای سفر فضایی یک موشک به فضا است که در زمینه آن تاریخچه پیدایش سازمان فضایی آمریکا در طول جنگ جهانی دوم و سفر آپولو11 نیز تعریف شده است.

در رمان جدید نویسنده جنگ ستارگان داستان هایی نیز از بیگانگان و موجودات فضایی گفته شده است و سعی شده شواهد و مدارک احتمالی از وجود چنین موجوداتی ارائه شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 240

به "سفر فضایی نویسنده مجموعه داستان های جنگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر فضایی نویسنده مجموعه داستان های جنگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید