زندگی نوشت سیدعلی صالحی در آستانه چاپ سوم

به گزارش پزشکی مدرن، زندگی نامه سیدعلی صالحی؛ شاعر و نظریه پرداز با عنوان راه دور که اولین بار، یک هفته مانده به تعطیلات نوروز 1400 از سوی انتشارت چشمه به بازار آمد، ظرف یک هفته به چاپ سوم نزدیک شد.

زندگی نوشت سیدعلی صالحی در آستانه چاپ سوم

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به تایید این شاعر، چاپ اول کتاب راه دور در روزهای ابتدایی، با استقبال مخاطبان روبرو و تقریبا نایاب شد. این مساله ناشر را بر آن داشت که چاپ دوم کتاب را نیز در کمترین فاصله زمانی روانه بازار کند.

با استقبال مخاطبان از زندگی نوشت سیدعلی صالحی در تعطیلات رسمی نوروزی، چاپ سوم راه دور نیز در ایام پیش رو راهی بازار خواهد شد.

این کتاب، بازخوانی حیات این شاعر سرشناس از دوره کودکی تا سال های آغازین انقلاب (1357) را در بر دارد و در 382 صفحه، به بهای 80 هزار تومان از سوی نشر چشمه منتشر شده است.

شاعر نامه ها و نشانی ها درباره این زندگی نوشت، به ایبنا گفت: راه دور... محصول دوره کرونا است و در ایام قرنطینه و خانه نشینی، تصمیم به نگارش آن گرفتم.

وی اضافه کرد: این کتاب، جلد دومی نیز خواهد داشت که زندگی نامه من در سال های پس از انقلاب را شامل می گردد و خبر اتمام و انتشار آن را بعد از تعطیلات نوروز اعلام خواهم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 613

به "زندگی نوشت سیدعلی صالحی در آستانه چاپ سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی نوشت سیدعلی صالحی در آستانه چاپ سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید