رونالدو در عربستان به رئال رسید!

به گزارش پزشکی مدرن، کریستیانو رونالدو همچنان در لیگ ستارگان عربستان به درخشش خودش ادامه می دهد بطوریکه آمارش با عملکردش در رئال برابر شده است.

رونالدو در عربستان به رئال رسید!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کریستیانو رونالدو مقابل دیدگان روبرتو مانچینی که به تازگی راهنمایی تیم ملی عربستان را در دست گرفته، باز هم درخشید و چهارمین و پنجمین گلش را در فصل تازه لیگ برتر فوتبال عربستان به ثمر رساند. هر دو گل او از روی نقطه پنالتی زده شد. کریس 2گل دیگر هم در این بازی زد که به وسیله یاری داور ویدئویی مردود اعلام شد. النصر یک ضربه پنالتی را هم دقیقه 63 به وسیله عبدالرحمن غریب از دست داد. این در حالی بود که خود کریستیانو در زمین حضور داشت و پنالتی را به بازیکن دیگری سپرد تا فرصت دومین هت تریک پیاپی را از دست بدهد. این نشان می دهد پنالتی زدن کار راحتی نیست و نمی گردد به کریستیانو ایراد گرفت که بخش قابل توجهی از گل هایش را از روی نقطه پنالتی به ثبت رسانده است.

با آخرین گلی که رونالدو برای النصر زد، حالا او 5گله است و با فاصله گرفتن از هموطنش یعنی فابیو مارتینس (الخلیج)، حمدالله از الاتحاد و آقای گل فصل پیش و مالکوم از الهلال در صدر جدول گلزنان این مسابقات نهاده شد. از ماه ژانویه 2023 که رونالدو به النصر رفته، تعداد گل هایش در لیگ عربستان به 19گل رسیده است.

آمار این ستاره پرتغالی در 38سالگی خیره کننده است. آمار او در 29بازی اول برای رئال مادرید با آمارش در النصر با همین تعداد بازی تقریبا یکسان است، با این تفاوت که 14سال بین این دو مقطع فاصله زمانی وجود دارد. او در 29بازی اول با پیراهن رئال 26گل و 6پاس گل ثبت نموده بود و حالا در 29بازی اولش با پیراهن النصر 25گل و 5پاس گل دارد. فقط یک گل، یک پاس گل و 2تأثیرگذاری مستقیم روی گل های رونالدو بین این دو مقطع فاصله است. او در 29بازی النصر روی 30گل تأثیر مستقیم داشته ولی این نرخ در رئال 32گل در 29بازی بود؛ در هر دو حالت بیش از یک گل در هر مسابقه.

در لیست برترین گلزنان سال2023 رونالدو به یک قدمی رکورد ارلینگ هالند رسید. ستاره نروژی منچسترسیتی 31گل تا این هفته به ثمر رسانده است و رونالدو 30گل. امباپه با 28، بنزما 27 و هری کین با 26گل در تعقیب این دو گلزن هستند.

کریستیانو رونالدو به 849گل زده در کل فوتبالش رسید که با 817گل مسی فاصله ای زیاد دارد.

این دویست وچهاردهمین دبل دوران حرفه ای فوتبال رونالدو بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1333

به "رونالدو در عربستان به رئال رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو در عربستان به رئال رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید