2،750،000،000،000 میلیارد برای ستاره منچستر سیتی ، چشم و هم چشمی عربستانی ها بالا گرفت

به گزارش پزشکی مدرن، هیئت باشگاه عربستانی به سرپرستی ولید معاذ، رئیس باشگاه، این هفته به انگلیس سفر کردند تا در خصوص امکان معامله با چندین بازیکن از جمله محرز صحبت نمایند.

2،750،000،000،000 میلیارد برای ستاره منچستر سیتی ، چشم و هم چشمی عربستانی ها بالا گرفت

به گزارش خبرنگاران الاهلی جده عربستان آمادگی خود را برای ارائه پیشنهادی بزرگ برای متقاعد کردن ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی برای پیوستن به جمع او از فصل نو اعلام نموده است.

پس از پیوستن کریم بنزما، ستاره رئال مادرید به الاتحاد جده، این باشگاه در آستانه تکمیل قرارداد خود با انگولو کانته، ستاره چلسی و تیم ملی فرانسه است.

و حالا به نقل از ESPN، الاهلی می خواهد محرز را به خدمت بگیرد. این وبسایت بیان کرد که هیئت باشگاه عربستانی به سرپرستی ولید معاذ، رئیس باشگاه، این هفته به انگلیس سفر کردند تا در خصوص امکان معامله با چندین بازیکن از جمله محرز صحبت نمایند.

دو فصل از قرارداد فعلی ریاض محرز با سیتی به جای مانده است و این در حالی است که او نسبت به دقایق کمتر بازی در تیم پپ گواردیولا احساس ناامیدی نموده است.

این وبسایت اشاره نمود که الاهلی امیدوار است با یک پیشنهاد بزرگ با متقاعد کردن محرز برای انتقال به لیگ عربستان، کودتا کند، زیرا این باشگاه علاوه بر پاداش در هر فصل، 50 میلیون یورو دستمزد و یک قرارداد دو ساله ارائه می دهد که امکان تمدید در فصل سوم را هم دارد.

به نظر می رسد بزرگترین مانع این قرارداد باشگاه منچسترسیتی باشد و امیدواری الاهلی، علاقه محرز به جدایی به مقصد لیگ عربستان؛ آیا فردا آخرین بازی ستاره الجزایری برای سیتیزن ها خواهد بود؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1302

به "2،750،000،000،000 میلیارد برای ستاره منچستر سیتی ، چشم و هم چشمی عربستانی ها بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2،750،000،000،000 میلیارد برای ستاره منچستر سیتی ، چشم و هم چشمی عربستانی ها بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید