راهنمای خرید آینه دکوراتیو

به گزارش پزشکی مدرن، اگر قصد خرید یک آینه دکوراتیو را دارید؛ قبل از هر چیزی بهتر است که به یک راهنمای جامع و کامل در این حوزه دسترسی داشته باشید. داشتن یک راهنمای جامع در این حوزه می تواند به شما در انتخاب آینه مناسب منزل یا محل کارتان یاری کند.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام تجسم، آینه، جسمی است که به علت سطح صافی که دارد، نور را به خوبی بازتاب می دهد. به همین علت است که آینه می تواند تصویر اشیا و یا افرادی که روبروی آن قرار می گیرند را بدون هیچ گونه پراکندگی تصویر، نشان دهد. از گذشته های دور تا کنون آینه جزء جداناپذیر دکوراسیون سرویس های بهداشتی (آینه دستشویی)، اتاق خواب ها و حتی سالن های پذیرایی بوده است. علاوه بر کاربردهایی که برای افراد ساکن در خانه دارد، می تواند نقش بسزایی در عظیم تر نشان دادن خانه هم داشته باشد. اما هنگام خرید آینه دکوراتیو برای خانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ادامه این مطلب قصد داریم تا به آنالیز دقیق نکات مهم هنگام خرید آینه بپردازیم.

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو

پیش از آن که به نکات خرید آینه دکوراتیو بپردازیم بهتر است درباره مزایای این آینه صحبت کنیم. در ادامه این بند به شرح موردی این مزایا خواهیم پرداخت:

· استفاده از آینه دکوراتیو یا همان آینه کاری در منازلی با متراژ کم، باعث دلباز شدن و عظیم تر نشان دادن فضا خواهد شد.

· استفاده از آینه باعث انعکاس نور می گردد و در نورپردازی خانه می تواند نقش به سزایی ایفا نماید.

· استفاده از آینه دکوراتیو نسبت به سایر وسایل دکوراتیو دیگر بسیار ارزان تر است.

· امروزه به علت علاقه مخاطبان به انواع مختلفی از این آینه ها متناسب با سبک های دکوراسیون مختلف فراوری و به بازار عرضه می گردد.

انواع آینه دکوراتیو

اگر قصد خرید آینه دکوراتیو را دارید، بهتر است ابتدا درباره انواع آن اطلاعات لازم را کسب کنیدتا بتوانید برترین نوع آن را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. به طور کلی آینه های دکوراتیو از دو نوع شیشه ای و پلکسی گلاس ساخته می شوند که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد:

خرید آینه دکوراتیو شیشه ای

آینه دکوراتیوی که از جنس شیشه باشد، دارای انعکاس نور منظمی خواهد بود برای همین تصاویر را کاملا واضح نشان می دهد. اما این آینه بسیار سنگین و شکننده است در نتیجه نظافت آن احتیاج به صرف دقت و تمرکز بیشتری خواهد داشت.

خرید آینه دکوراتیو پلکسی گلاس

آینه های دکوراتیوی که از جنس پلکسی گلاس ساخته شده اند؛ بسیار سبک تر از انواع شیشه ای هستند به همین علت تمیز کردن آن ها و همین طور حمل و نقلشان بسیار ساده تر خواهد بود. این آینه ها به علت خاصیت برش کاری که دارند بسیار ارزان تر از آینه های شیشه ای هستند و از طرفی در انواع طرح و نقش ها قابلیت برش را دارند.

تقسیم بندی آینه دکوراتیو بر اساس رنگ

به طور کلی آینه های دکوراتیو در رنگ های نقره ای و طلایی در بازار موجود هستند. انتخاب رنگ در کیفیت کار تاثیر چندانی ندارد در نتیجه می توانید صرفا بر اساس سلیقه شخصی و نوع دکوراسیون منزلتان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید آینه دکوراتیو

حال که با انواع آینه های دکوراتیو آشنا شدید خوب است که نکات مهم هنگام خرید آینه دکوراتیو را هم بشناسید. در این بند از مقاله قصد داریم تا این نکات مهم را به شما آموزش دهیم.

ظاهر آینه

یکی از مهم ترین آیتم ها هنگام خرید، شکل ظاهری آینه است. قبل از اقدام به خرید باید بین شکل ظاهری آینه و محیطی که قرار است در آن نصب گردد تناسب برقرار کنید و اگر آینه مناسب آن محیط بود آینه را انتخاب کنید. این مورد نباید باعث نگرانی شما گردد، در گالری های معتبری مانند شرکت تجسم تنوع مدل ها به قدری بالاست که قطعا می توانید مدل مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

نحوه نصب

بعد از خرید ضروری است تا از یک فرد متخصص در حوزه نصب آینه دکوراتیو خود بهره ببرید. کنار هم قرار دادن تکه های آینه دکوراتیو مستلزم ذوق هنری و خلاقیت بصری است، پس با آگاهی نسبت به این موضوع نسبت به نصب تکه های دکوراتیو خود اقدام نمایید.

میزان آینه دکوراتیو

اگر قصد دارید نقطه خلوتی از منزل خود را از طریق آینه های دکوراتیو آراسته کنید؛ بهتر است مساحت آن و همین طور طول و عرض دقیق آن را در نظر داشته باشید که با توجه به آن دکوراتیو خود را سفارش دهید. چرا که از حداکثر فضا، می تواند ظاهری ناپسند از منزل شما ارائه دهد.

قیمت آینه دکوراتیو

عوامل موثری بر قیمت آینه دکوراتیو اثر می گذارند مانند قابلیت نصب، تعداد تکه ها، ظرافت به کار برده شده، جنس آینه و... . اما مهم ترین نکته این است که آینه دکوراتیو مورد نظر خود را از مجموعه ای معتبر تهیه کنید که خیالتان از کیفیت دکوراتیو راحت باشد و قیمتی نسبتا مناسب به سایر فروشگاه ها داشته باشد.

چند مدل آینه دکوراتیو جهت ایده

حال که با همه چیز درباره خرید آینه دکوراتیو آشنا شدید، چند مدل پیشنهادی به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید با الهام از آن ها اقدام به خرید این آینه های زیبا نمایید.

نحوه خرید آینه دکوراتیو

اگر قصد خرید آینه دکوراتیو را دارید؛ مهم ترین کاری که باید انجام دهید میزان گیری دقیق مساحت و فضای مورد نظرتان است. سپس می توانید با مراجعه به سایت تجسم انواع مدل ها را مشاهده کنید. در مرحله بعد ابعاد مد نظرتان را با ابعاد آینه ها (که به طور کاملا دقیق ارائه شده است) مقایسه کنید و در صورت هم خوانی مدل مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید. بسته بندی تجسم به گونه ای است که هیچ گونه آسیبی حین حمل و نقل به آینه وارد نگردد. از طرفی سفارشات با کمترین زمان به مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی تجسم https://tajasom.co

021-28425549

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 848

به "راهنمای خرید آینه دکوراتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید آینه دکوراتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید