تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل ایروان دلوکس ایروان ، 3 ستاره

به گزارش پزشکی مدرن، هتل ایروان دلوکس | HOTEL Yerevan Deluxe

این اقامتگاه 3 ستاره، از مرکز شهر ایروان 5 دقیقه فاصله دارد و دارای یک رستوران هست که غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می نماید. در هتل ایروان دلوکس می توانید در اتاق های زیبایی با کفپوش چوبی دارد و خدمات شست و شوی 24 ساعته ارائه می دهد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا علاوه بر معرفی امکانات رفاهی و تفریحی هتل ایروان دلوکس HOTEL Yerevan Deluxe به توضیح فاصله آن با جاذبه های معروف بپردازیم.

تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل ایروان دلوکس ایروان ، 3 ستاره

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

خدمات رفاهی هتل ایروان دلوکس

بخش پذیرش به صورت شبانه روزی در خدمات مهمانان است و امکان ورود و خروج بدون معطلی و خصوصی وجود دارد. یک راهنمای گردشگری برای دادن اطلاعات در خصوص ایروان در بخش پذیرش و انبار چمدان از دیگر امکانات این بخش است. اگر ماشین اجاره نموده اید، می توانید از پارکینگ رایگان خیابانی هتل بهره ببرید و حتی امکان اجاره ماشین از خود هتل نیز وجود دارد. آرایشگاه مردانه و زنانه، بعلاوه مغازه خرید سوغاتی در هتل هم موجود است.

اگر می خواهید از اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی بهره ببرید، هزینه جداگانه ای در نظر گرفته خواهد شد. آن هایی که سفرشان به ایروان کاری است هم می توانند از خدماتی که به این منظور در هتل آماده شده، نظیر اتاق های کنفرانس و جلسات کاری، بهره ببرند. حمل و نقل به فرودگاه در هتل انجام می گیرد و آخرین موارد سوئیت های ماه عسل، روزنامه، فروشگاه های مختلف و بخش مجزایی برای سیگار کشیدن است. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

کارکنان هتل به زبان های ارمنی، روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 13:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل ایروان دلوکس

شما می توانید از هتل دوچرخه ای کرایه نموده و به گشت و گذار در اطراف بپردازید. امکانات باربیکیو هم در صورت درخواست برای شما آورده می گردد. برای تفریح بچه ها در هتل شبکه های پخش کارتون و برنامه های کودک فراهم شده تا آن ها هم نهایت لذت را از سفرشان ببرند.

در رستوران هتل ایروان دلوکس می توانید صبحانه بوفه باز را از ساعت 8 تا 11 صبح میل کنید. بعلاوه ناهار و شام اروپایی و ارمنی در این رستوران سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل

در تمام اتاق های هتل ایروان دلوکس تهویه مطبوع و کولر وجود دارد که دمای آن را خودتان تنظیم می کنید و بعلاوه یخچال و خوراکی هایی با هزینه مجزا برای شما قرار داده شده است. درسرویس حمام اتاق، تمام لوازم بهداشتی-آرایشی مورد احتیاج مانند شامپو، صابون، سشوار، حوله و … برای شما تهیه شده است. اینترنت رایگان وای فای در اتاق قابل دسترس و رایگان می باشد و تلویزیونی با شبکه های کابلی شما را سرگرم خواهد نمود.

نظافت اتاق ها هر روز انجام می گردد و تماس با خطوط داخلی از تلفن موجود در اتاق رایگان خواهد بود. پرده های نصب شده به سبک ضخیم یا Blackout هستند و در صورت درخواست برای شما اتو و میز اتو آورده می گردد. سرویس پذیرایی در اتاق در ساعات محدود انجام می گیرد. دیوار اتاق ها عایق صداست و دیگر لوازم میز کار، دمپایی، کمد و بخش مجزای نشیمن هستند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دبل با سونا بدون پنجره: 35 متر مربع هستند که دو تخت دو نفره سوپر کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دبل: مساحت آن ها 25 متر مربع است که یک تخت دونفره دارند.
  • اتاق سینگل: این اتاق ها یک تخت دونفره کویین دارند و 22 متری هستند.
  • اتاق تریپل: این اتاق ها 32 متر مربع مساحت دارند و 3 تخت تک نفره دارند.
  • اتاق استاندارد کوادراپل: مساحت آن ها 60 متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ به همراه 2 تخت تک نفره دارند.
  • اتاق تویین: متراژ آن ها 25 متر مربع است و دارای دو تخت تک نفره هستند.

فاصله هتل تا جاذبه های ایروان

  • ایروان: 8 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 12 دقیقه ای و با مترو 32 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید. پیاده 30 دقیقه راه دارید.
  • ماتناداران: 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 35 دقیقه پیاده روی دارد. با تاکسی 12 دقیقه ای خواهید رسید و مترو 35 دقیقه شما را می برد.
  • تئاتر و اپرای ارمنستان: 3 کیلومتر مسافت آن را می توانید با تاکسی 15 دقیقه ای و با مترو 35 دقیقه ای طی کنید.
  • موزه نسل کشی ارمنی ها: 4 کیلومتر از شما دورتر است. با تاکسی 17 دقیقه طول می کشد.
  • استادیوم هرازدان: تا این استادیوم حدودا 2.7 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 16 دقیقه ای و با مترو 1 ساعته می رسید که البته کمی پیاده ری بعد از آخرین ایستگاه خواهید داشت.
  • مسجد آبی: تا این جاذبه 2.9 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 15 دقیقه و با مترو 40 دقیقه طول می کشد.
  • موزه تاریخ ارمنستان: تا این خیابان 3 کیلومتر فاصله دارید که با 15 دقیقه تاکسی سواری به آنجا خواهید رسید. اگر سوال مترو شوید حدودا نیم ساعت بعد خواهید رسید.
  • : 1 کیلومتر هم از اینجا فاصله دارید که با مترو 30 دقیقه، پیاده 50 دقیقه و اگر تاکسی سوار شوید 15 دقیقه ای خواهید رسید.
  • کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر: مسافت 3.8 کیلومتری تا این کلیسا را با تاکسی 17 دقیقه ای طی خواهید کرد. اگر با مترو بروید 36 دقیقه طول می کشد.
  • باغ وحش ایروان: 9 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • استادیوم جمهوریت وازگن سارگسیان: این استادیوم از شما 4.1 کیلومتر دورتر می باشد. با مترو 40 دقیقه و با تاکسی 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه قطار ایروان: 5 کیلومتر از ایستگاه دورتر هستید که برای رسیدن به آنجا با تاکسی 20 دقیقه و با مترو 31 دقیقه را باید بگذرانید.
  • دژ اربونی: 7 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 30 دقیقه ای به وسیله تاکسی به آنجا می رسید.
  • : 15 کیلومتر مسافت هتل ایروان دلوکس تا فرودگاه را طی 30 دقیقه با تاکسی خواهید پیمود.

موقعیت هتل ایروان دلوکس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید. به سراغ رزرو هتل ایروان در سایت خبرنگاران که بروید یا دیگر هتل ها هم آشنا خواهید شد.

آدرس هتل:

ایروان 0012، خیابان کومیتاز 32/1

Komitaz Street 32/1, 0012 Yerevan, Armenia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1083

به "تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل ایروان دلوکس ایروان ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل ایروان دلوکس ایروان ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید