تور دهلی: معرفی هتل 3 ستاره گرند پارک این در دهلی

به گزارش پزشکی مدرن، هتل گرند پارک این دهلی | Grand Park Inn

بازدید از شهر دهلی یکی از بایدهای سفر به هند است. هتل گرند پارک این دهلی در نزدیکی منطقه کارول باغ و تمام جاذبه هایش واقع شده است. ایستگاه قطار در 2 کیلومتری این هتل است و به وسیله آن بسیاری از تماشای های شهر دهلی در دسترس شماست. مرکز خرید کارول باغ (Karol Bagh) در کنار این هتل است که می توانید برای خرید لباس و … از آن تماشا کنید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا هتل گردن پارک این دهلی Grand Park Inn را با تمام ویژگی های رفاهی، خدماتی، رستوران ها و البته فاصله آن با جاذبه ها به شما معرفی کنیم.

تور دهلی: معرفی هتل 3 ستاره گرند پارک این در دهلی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل گرند پارک این دهلی

در بخش پذیرش هتل، کارمندان 24 ساعته در خدمت شما هستند. می توانید از هدایت که به منظور یاری به شما برای شناخت شهر دهلی وجود دارد، اطلاعات خوبی بگیرید. ترانسفر فرودگاهی با مبلغی جداگانه در هتل موجود است. اگر تمایل دارید که ماشین اجاره کنید، از خود هتل می توانید اقدام نمایید. خدمات تمیز کردن اتاق ها روزانه انجام می گردد و آسانسورهای موجود در ساختمانِ هتل، رفت و آمد شما را راحت نموده است. کارکنان هتل به زبان هندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

شما می توانید در طول اقامت تان، از سرویس های شستشوی لباس و واکس کفش استفاده کنید. صرافی هم دیگر خدماتی است که این هتل برای شما مهیا نموده است. امکانات فکس، فتوکپی و استفاده از اتاق های کنفرانس و جلسات کاری هم برای آن هایی که سفرشان کاری است، موجود می باشد.

ساعت ورود به هتل 12:00 و ساعت خروج 11:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل گرند پارک این دهلی

تورهای مختلفی از هتل برگذار می گردد که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آن ها استفاده کنید. برای گشت و گذار در اطراف دهلی می توانید از ترانسفرهای هتل با پرداخت مبلغی که برای آن ها در نظر گرفته شده، استفاده کنید.

رستوران های هتل و اطراف آن

  • رستوران پشت بام: این رستوران یکی از جذابیت های هتل گرند پارک این دهلی می باشد. سه وعده غذایی را می توانید در این جا میل کنید. استفاده از رستوران هتل ملزم به پرداخت هزینه ای متفاوت از اتاق تان خواهد بود.
  • راما کافه (Ramas Cafe): این رستوران در 400 متری هتل قرار گرفته که برای گیاهخواران غذا سرو می نماید.
  • کاری اند اسپایسی (Curry & Spicyy): در 150 متری هتل می توانید به این رستوران بروید که غذاهای چینی، هندی و بین المللی دارد.

امکانات اتاق های هتل

در این هتل می توانید در اتاق هایی اقامت داشته باشید که همگی عایق صدا هستند، امکان کنترل هوای داخل اتاق را دارند و البته سیستم تهویه هوا هم در آن ها موجود می باشد. از دیگر امکانات می توان به تلویزیون اشاره نمود که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. بطری های آب معدنی رایگان در اتاق وجود دارد و یخچال کوچک هم خوراکی هایی دارد که البته استفاده از آن ها هزینه اش جداگانه است.

حمام اتاق های هتل گرند پارک این دهلی وسایل بهداشتی مانند حوله، شامپو، صابون و … را دارا می باشد. تلفن، میز کار، دمپایی و سشوار نیز از دیگر وسایلی است که می توانید در اینجا ببینید. بیشتر اتاق های هتل دارای پنکه سقفی هستند که حس بسیار خوبی را به شما می دهد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دلوکس: 19 متر مربع هستند که از پنجره آن ها به شهر دید خوبی دارید. یک تخت دو نفره کویین هم در آن ها وجود دارد.
  • سوییت: این سوییت ها یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره دارند که وان نیز در سرویس حمام آن ها موجود است.
  • اتاق اکونومی: یک تخت دونفره را دارا می باشند.
  • اتاق سوپریر: این اتاق ها یک تخت دونفره دارند که می توانید دو تخت تک نفره نیز به آن ها اضافه کنید.
  • اتاق سه نفره: این اتاق ها 33 متر هستند و علاوه بر تخت دونفره می توانند یک تخت تک نفره هم داشته باشند. شهر از این اتاق ها هم چشم انداز خوبی دارد.

فاصله هتل با جاذبه های دهلی

  • بازار کارول باغ: به فاصله 500 متری و تنها با 10 دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید. تاکسی هم شما را 5 دقیقه ای به بازار خواهد رساند.
  • ایستگاه متروی راماکریشنا اشرم مرگ: 5 کیلومتر از شما دورتر است که با ماشین 10 دقیقه ای و پیاده روی تا آن جا 20 دقیقه طول می کشد.
  • بازار سادار: حدود 2 کیلومتر با هتل فاصله دارد که اگر تاکسی بگیرید 20 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم از ایستگاه Sadhu Vaswani Marg تا نزدیکی آن جا یعنی ایستگاه Bara hindu Rao و پیاده روی تا بازار، 30 دقیقه طول خواهد کشید.
  • رصدخانه جانتار مانتار: 3 کیلومتر از شما دورتر می باشد که تاکسی شما را در ترافیک معمولی 20 دقیقه ای خواهد رساند. متروی Blue Line (خط آبی) نیز 21 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه سرخ دهلی: این جاذبه 4.5 کیلومتر با هتل شما فاصله دارد. با تاکسی حدود نیم ساعت باید برای رسیدن به آن موقع بگذارید. اگر با اتوبوس هم بروید تقریبا همین زمان برای طی کردن این جهت احتیاج است.
  • ورزشگاه کریکت فروز شاه کوتلا: مسافت آن تا هتل حدود 5 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه ای به آن خواهید رسید. برای اتوبوس نیز همین زمان را با احتساب پیاده روی ها در نظر بگیرید.
  • دروازه هند: 5 کیلومتر فاصله دارد که در شرایط ترافیکی عادی به وسیله تاکسی طی 30 آن را خواهید دید. اتوبوس هم گزینه دیگری است که شما را در ایستگاه Akbar Road، در فاصله 400 متری از دروازه پیاده می نماید.
  • بنای یادبود راج گات: جهت 5.3 کیلومتری این جاذبه را با اتوبوس 35 دقیقه طی کنید. اگر تاکسی سوار شوید حدودا 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه قطار دهلی نو: 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 15 دقیقه، پیاده، نیم ساعت و با اتوبوس 25 دقیقه باید زمان بگذارید.
  • پارک پالیکا: 8 کیلومتر با هتل گرند پارک این فاصله دارد. با تاکسی یک ربع در راه خواهید بود. اگر اهل پیاده روی هستید می توانید طی نیم ساعت به این جاذبه برسید.
  • مرکز نمایشگاهی پراگاتی میدان: فاصله 5.8 کیلومتری این نمایشگاه را با تاکسی 25 دقیقه ای طی خواهید کرد. متروی خط آبی نیز 40 دقیقه بعد شما را به آن جا می رساند.
  • آرامگاه همایون: 8 کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد که می توانید با اتوبوس طی 40 دقیقه به آنجا برسید. تاکسی نیز نیم ساعته در شرایط ترافیکی عادی به آنجا می رسد.
  • : 6 کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد. اگر تاکسی بگیرید 1 ساعت در راه خواهید بود. متروی خط آبی نیز همین زمان را طی خواهد نمود.
  • قلعه تغلق آباد: 17 کیلومتر با شما فاصله دارد. متروی خط آبی شما را 1 ساعت و نیمه به آنجا می رساند. البته باید در ایستگاه Mandi House از آن پیاده شده و خط بنفش را برای ادامه راه سوار شوید.
  • : 7 کیلومتر مسافت این فرودگاه با هتل را اگر با تاکسی طی کنید 40 دقیقه طول می کشد. اتوبوس نیز بسته به خطی که انتخاب می کنید، زمانی بین 1 ساعت و 10 دقیقه تا یک ساعت و نیم برای رسیدن به آن احتیاج دارد.

موقعیت هتل گرند پارک این دهلی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

دهلی، کارول باغ، نایوالان، عبدل رحمان، پلاک 1041/17

1041/17, Abdool Rahaman Road, Naiwalan, Karol Bagh, Karol bagh, 110005 New Delhi, India

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 996

به "تور دهلی: معرفی هتل 3 ستاره گرند پارک این در دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: معرفی هتل 3 ستاره گرند پارک این در دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید