دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال چیز های عجیب چقدر است؟

به گزارش پزشکی مدرن، نتفلیکس بزرگ ترین سرمایه گذاری خود را برای ساخت جدیدترین فصل سریال چیز های عجیب کرد و هزینه ساخت این سریال در فصل تازه اش به بیش از 30 میلیون دلار رسیده است که بخش زیادی از این هزینه صرف دستمزد بازیگران شده است.

دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال چیز های عجیب چقدر است؟

به گزارش همشهری، شش سال پس از انتشارش، سریال Stranger Things به یکی از پربیننده ترین سریال های دنیا تبدیل شده است.

انتظارات از این سریال به جایی رسیده است که نتفلیکس بزرگ ترین سرمایه گذاری خود را برای ساخت تازه ترین فصل این سریال نموده و هزینه ساخت سریال Stranger Things در فصل تازه اش به بیش از 30 میلیون دلار رسیده است. بخشی زیادی از این هزینه صرف دستمزد بازیگران شده است، زیرا دستمزد آن ها در هر فصل نسبت به فصل قبل افزایش می یابد.

بیایید در خصوص رقمی که هر یک از بازیگران اصلی سریال Stranger Things به ازای هر اپیزود می گیرد صحبت نموده و با بالاترین دستمزد ها شروع کنیم.

وینونا رایدر و دیوید هاربر بیشترین دستمزد را در میان بازیگران سریال می گیرند. این دو نقش جویس بایرز و جیم هاپر را در سریال بر عهده دارند و در فصول ابتدایی بین 80،000 تا 100،000 دلار به ازای هر اپیزود دریافت می کردند و در فصل چهارم دستمزد هر کدام به 350،000 دلار در هر اپیزود می رسد که آن ها را در میان دریافت کنندگان بالاترین دستمزد های تلویزیون به ازای هر اپیزود در امسال جای می دهد.

افزایش دستمزد در هر فصل شامل پنج بازیگر جوان تر سریال، میلی بابی براون (الون)، فین وولفهارد (مایک)، گیتن ماتارازو (داستین)، کیلب مک لافلین (لوکاس) و نوآه شناپ (ویل) نیز می گردد که دستمزد آن ها از 20،000 دلار به ازای هر اپیزود در سال 2016 شروع شد و اکنون این رقم به 250،000 دلار برای هر اپیزود در فصل چهارم رسیده است.

بعلاوه دستمزد ناتالیا دایر (نانسی)، جوی کی یری (استیو) و چارلی هیتون (جاناتان) نیز در حال حاضر 150،000 دلار به ازای هر اپیزود اعلام شده است.

بالاترین دستمزد بازیگران سریال های تلویزیونی سال 2022 را کوین کاستنر و ماهرشالا علی به ترتیب برای سریال های Yellowstone و The Plot می گیرند که 1.3 میلیون دلار به ازای هر اپیزود اعلام شده است

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1153

به "دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال چیز های عجیب چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال چیز های عجیب چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید