آواز بخوان 2 جشنواره تورین را افتتاح می نماید

به گزارش پزشکی مدرن، جشنواره تورین کارش را با یک انیمیشن آمریکایی شروع می نماید و بعلاوه به تجلیل از یکی از ستارگان ایتالیایی می پردازد.

آواز بخوان 2 جشنواره تورین را افتتاح می نماید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، پیش نمایش بین المللی انیمیشن موزیکال کمدی آواز بخوان 2 فستیوال فیلم تورین را افتتاح می نماید که مهم ترین رخداد سینمایی ایتالیا برای کارگردان های جوان و فیلم های مستقل است.

این فستیوال که دوره سال جاری خود را بین روز های بیست و ششم نوامبر و چهارم دسامبر برگزار می نماید، میخواهد به مونیکا بِلوچی جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای خود را اهدا کند.

گارت جنینگز کارگردان در تورین خواهد بود تا اکران دنباله خود برای فیلم 2016 آواز بخوان را همراهی کند. این فیلم داستان یک کوالا به نام باستر با صداپیشگی متیو مک کانهی و دوستانش را تعریف می نماید که می خواهند در یک کنسرت اجرا نمایند، اما باید دوست گوشه گیرشان با بازی بونو را راضی نمایند به آن ها ملحق گردد.

بلوچی علاوه بر دریافت جایزه، در طول فستیوال یک کلاس تخصصی برگزار می نماید و بعلاوه در مراسم اکران جدیدترین فیلمش یعنی دختر داخل فواره شرکت می نماید. این فیلم به وسیله آنتون جیولیو پانیزی کارگردانی شده و در آن بلوچی نقش آنیتا اکبرگ بازیگر مشهور قرن بیستمی سوئدی را ایفا می نماید.

شارلوت گینزبورگ بازیگر شناخته شده هم در تورین حضور خواهد داشت تا نخستین فیلمی که خودش کارگردانی نموده یعنی جین اثر شارلوت را به نمایش بگذارد که درباره مادر مشهورش جین برکین است.

گینزبورگ در فیلم سوزانا اندلر ساخته بنوآ جکو کارگردان فرانسوی هم بازی نموده و می خواهد آن را به نمایش بگذارد. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه مارگریت دوراس درباره زنی در دهه شصت میلادی است که با یک مرد ثروتمند و غیرمتعهد ازدواج می نماید.

بخش رقابتی تورین از 12 فیلم تشکیل شده که بیشتر آن ها نخستین آثار کارگردان ها هستند و از اوایل سال جاری در فصل جوایز شناخته شده اند. از جمله این فیلم ها می توان از درام کره ای تنهایان و دختری درخشان نخستین ساخته ساندرین کیبرلین بازیگر فرانسوی نام برد.

تورین پارسال به علت پاندمی کاملاً به صورت آنلاین برگزار شده بود، اما سال جاری قرار است تبدیل به نخستین فستیوال ایتالیایی گردد که از 100 درصد ظرفیت جایگاه هایش بهره می برد. ایتالیا از مدتی پیش به سینما ها اجازه داده با دریافت اثبات واکسیناسیون، تمام محدودیت های جمعیتی را حذف نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 963

به "آواز بخوان 2 جشنواره تورین را افتتاح می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "آواز بخوان 2 جشنواره تورین را افتتاح می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آواز بخوان 2 جشنواره تورین را افتتاح می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید