خواسته بانوان و کارگران پونک عملی می گردد ، ساخت استادیوم برای پونکی ها

به گزارش پزشکی مدرن، با وجود بوستان نهج البلاغه، آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) و دانشگاه های متعدد در محله پونک تا کنون ساکنان این محدوده از منطقه 2 به ویژه بانوان امکانات ورزشی نداشتند اما خبر خوش اینکه این کمبودها به زودی برطرف می گردد.

خواسته بانوان و کارگران پونک عملی می گردد ، ساخت استادیوم برای پونکی ها

به گزارش خبرنگاران، با توجه به وسعت تکه دوم مرکز، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی محله ها یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان است که در نشست ها و دیدارهای مردمی مطرح می گردد. به همین خاطر مدیریت شهری منطقه 2 فعالیت های مختلف را برای برطرف کمبودها آغاز نموده است. یکی از این موارد ساخت و راه اندازی 2 مجموعه ورزشی و خدماتی در محله پونک است.

مهدی صالحی شهردار منطقه 2 می گوید: بانوان محله پونک از داشتن مکان ورزشی ویژه خودشان محروم بوده اند. به همین علت سوله ورزشی در وسعت 200 مترمربع کنار سرای محله پونک ساخته شده که با توجه به تکمیل عملیات عمرانی، با تجهیز آن به زودی به بهره برداری می رسد.

این سوله ورزشی برای انجام ورزش های غیرتوپی ساخته شده و این امکان برای بانوان وجود دارد که در کلاس های مختلف ورزشی مانند کاراته، یوگا و... شرکت نمایند.

صالحی، درباره دومین مکان در حال ساخت محله پونک هم می گوید: برای تأمین شرایط رفاهی، بهداشتی، مالی و اجتماعی کارگران و بهینه سازی مجموعه خدماتی در حوزه امور شهری ساختمان اسکان کارگری در محدوده فاز 2 بوستان نهج البلاغه در حال ساخت است.

ساختمان اسکان کارگری محله پونک ششمین محل ویژه این گروه از شهروندان است و پیش بینی شده درمحوطه این ساختمان امکاناتی مانند خوابگاه و محل اسکان، سرویس بهداشتی، ناهارخوری، رختشویخانه و... ایجاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1259

به "خواسته بانوان و کارگران پونک عملی می گردد ، ساخت استادیوم برای پونکی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواسته بانوان و کارگران پونک عملی می گردد ، ساخت استادیوم برای پونکی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید