خرده رانت های خودرویی که امروز توزیع می گردد!

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران، در دو هفته اخیر متقاضیان خودرو شاهد دو پیش فروش خودرو بودند. در هفته گذشته ایران خودرو فروش فوق العاده داشت که قیمت بعضی خودروهایش تا 100 میلیون تومان ارزان تر از بازار هم بود.

خرده رانت های خودرویی که امروز توزیع می گردد!

در فروش فوق العاده ایران خودرو قرار بود 9 خودرو به فروش برسد که قیمت آنها با قیمت بازار به شدت اختلاف داشت. این فاصله قیمتی از 56 میلیون تومان شروع شده و تا 159 میلیون تومان هم می رسید. حتی در خودرویی مثل دنا پلاس اختلاف قیمت به میزانی بود که خریدار می توانست با فروش خودروی دریافتی در بازار تقریبا 119 میلیون تومان سود کند و با اضافه کردن 47 میلیون تومان یک قیمت خودروی دولتی دیگر بخرد.

با توجه به این رقم است که می توان گفت اختلاف قیمت نهایت 32 میلیون تومان در فروش فوق العاده سایپا کمی رقم کوچکی به نظر می رسد.

بر این اساس از ساعت 10 صبح امروز ثبت نام پیش فروش و فروش فوق العاده 9 محصول سایپا شروع می گردد. اختلاف قیمت این خودروها با قیمت بازار نهایتا به 32 میلیون تومان می رسد که این رقم با توجه به ارقام قبلی کوچک به نظر می رسد!

آیا با این ارزان فروشی ها نسبت به بازار آن هم تنها به یک تعداد محدود برنده قرعه کشی بحران خودروسازان را تشدید نخواهد کرد که در نهایت متوسل به بودجه عمومی کشور شوند؟

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 515

به "خرده رانت های خودرویی که امروز توزیع می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرده رانت های خودرویی که امروز توزیع می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید