خراسان شمالی، میزبان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از سفر یک روزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان اطلاع داد.

خراسان شمالی، میزبان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

مهران گرمه ای، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فردا 14 اسفندماه به استان سفر می نماید، اظهار کرد: علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و فناوری نیز در این سفر حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: هدف از این سفر بازدید از نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد، افتتاح پردیس و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و بازدید از چند شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری است.

گرمه ای توضیح داد: انتظار ما از سفرِ مسئولان کشوری در حوزه علم و فناوری به استان، حمایت های نو از شرکت های دانش بنیان استان است.

وی اضافه نمود: بازدید از نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد، افتتاح مرکز نوآوری و بازدید از واحدهای مستقر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، شرکت در جلسه شورای اداری استان و افتتاح مرکز نوآوری شیروان از دیگر برنامه های این سفر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1085

به "خراسان شمالی، میزبان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی، میزبان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید