خارج کردن أنصارالله از لیست تروریسم بازی فریبکارانه آمریکا است

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی از سیاست ایالات متحده آمریکا در قبال این کشور به شدت انتقاد کرد.

خارج کردن أنصارالله از لیست تروریسم بازی فریبکارانه آمریکا است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: آمریکایی ها مدعی هستند که نام انصارالله را از لیست تروریسم خارج ساخته است. سوالی که مطرح می گردد، این است که در صورت خارج شدن نام انصارالله از لیست تروریسم، چرا محاصره ملت یمن همچنان پابرجاست؟

این مقام یمنی در ادامه یادآور شد: ایالات متحده آمریکا تنها ادعا می نماید که به دنبال حل و فصل بحران انسانی در یمن است. واشنگتن با کلمات بازی می نماید تا دیگران را فریب دهد. ادعاهای آمریکا در حالی است که تروریسم، تجاوز و محاصره در یمن همچنان ادامه دارد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که پیشتر وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا مدعی شده بود که برای یاری به حل بحران انسانی در یمن، نام جنبش مقاومتی انصارالله از فهرست تروریسم حذف شده است.

الحوثی پیشتر نیز گفته بود: ایالات متحده آمریکا به ائتلاف سعودی برای کشتار یمنی ها چراغ سبز نشان داد. الحوثی اضافه کرد: بایدن یکی از شرکای اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا بود و در همان زمان آمریکایی ها حمایت خود از ائتلاف سعودی را اعلام کردند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه سخنان خود توضیح داد: اینکه بعضی می گویند باید به آمریکایی ها اعتماد کنیم، سخن درستی نیست. اعتماد به آمریکا بر مبنای صحبت هایی که سران واشنگتن مطرح می نمایند، حاصل نمی گردد. این اعتماد پس از برداشتن گام های عملی توسط آنها به وجود خواهد آمد.

الحوثی همچنین یادآور شد: تا به امروز شاهد هیچ گونه اقدام عملی و قاطعی از سوی آمریکایی ها برای خاتمه بخشیدن به جنگ یمن نبوده ایم. اگر قرار باشد ما بر سر میز مذاکره بنشینیم، باید شاهد اقدامات عملی از سوی طرف مقابل باشیم؛ چیزی که تا به امروز رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 611

به "خارج کردن أنصارالله از لیست تروریسم بازی فریبکارانه آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارج کردن أنصارالله از لیست تروریسم بازی فریبکارانه آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید