جزئیات گفت وگوی امیرعبداللهیان و همتای عمانی درباره مذاکرات وین (تور عمان)

به گزارش پزشکی مدرن، وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای عمانی اراده جمهوری اسلامی ایران برای حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: در فرآیند تهیه پاسخ ایران، تسریع و تسهیل جمع بندی مذاکرات مدنظر قرار گرفته است.

جزئیات گفت وگوی امیرعبداللهیان و همتای عمانی درباره مذاکرات وین (تور عمان)

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان امروز (آدینه) 11 شهریور ماه در گفت وگویی تلفنی در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های مختلف و مذاکره برای برطرف تحریم ها به گفت وگو و گفتگو پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از عمان، در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفت وگو برای برطرف تحریم ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی اراده جمهوری اسلامی ایران برای حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تأکید قرار داد و اضافه نمود: در فرآیند تهیه پاسخ جمهوری اسلامی ایران، تسریع و تسهیل جمع بندی مذاکرات مدنظر قرار گرفته است.

وزیر خارجه عمان نیز در این گفت وگو ضمن تشکر از رویکرد فعال و سازنده جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرف ها، مذاکرات وین به نتایج مورد انتظار نائل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1176

به "جزئیات گفت وگوی امیرعبداللهیان و همتای عمانی درباره مذاکرات وین (تور عمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات گفت وگوی امیرعبداللهیان و همتای عمانی درباره مذاکرات وین (تور عمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید