تور چین ارزان: تعطیلی شهرها و کارخانه های چین با توسعه شیوع کووید، 19

به گزارش پزشکی مدرن، خبرگزاری خبرنگاران-سویه اومیکرون، سیاست مقابله چین با کووید-19 را به چالش کشیده است.

تور چین ارزان: تعطیلی شهرها و کارخانه های چین با توسعه شیوع کووید، 19

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، هفده میلیون نفر در مرکز فناوری چین در شنژن امروز (دوشنبه) اولین روز خود را در قرنطینه شروع کردند و محدودیت هایی نیز در شانگهای و سایر شهرهای بزرگ در کوشش برای مهار بزرگترین تهدید علیه استراتژی عدم تحمل کووید در کشور اعمال می گردد.

این شهر جنوبی روز یکشنبه اقدامات قرنطینه ای را به اجرا گذاشت زیرا مقامات با تشدید شیوع سویه اومیکرون در کارخانه ها و محله های مرتبط با هنگ کنگ که در حال ثبت روزانه تعداد زیادی مرگ و میر است، روبرو شده اند.

این شهر جنوبی روز یکشنبه این اقدامات را انجام داد، زیرا مقامات با شعله ور شدن Omicron در کارخانه ها و محله های مرتبط با هنگ کنگ که در حال ثبت روزانه تعداد زیادی مرگ و میر هستند، با شیوع ویروس مبارزه کردند. شنژن یکی از ده منطقه ای در سراسر کشور است که بعضی از سطوح دستور ماندن در خانه را صادر نموده است.

مقامات بهداشتی هشدار داده اند که با افزایش نگرانی ها در خصوص انعطاف پذیری رویکرد صفر کووید چین در مواجهه با سویه بسیار مسری اومیکرون، اقدامات سخت تر در راه است.

مقامات روز دوشنبه 2300 مورد تازه ابتلا به ویروس در سراسر کشور و تقریباً 3400 مورد ابتلا را در روز یکشنبه گزارش کردند که بالاترین رقم روزانه در دو سال اخیر محسوب می گردد.

در شانگهای، بزرگترین شهر چین، منطقه ها مسکونی و دفاتر بعضی از محله ها روز دوشنبه بسته شدند، زیرا مقامات شهری کوشش می نمایند از قرنطینه کامل جلوگیری نمایند.

این شهر روز دوشنبه حدود 170 مورد تازه ویروس را گزارش کرد که برای ایجاد نگرانی در بین مشاغل نسبت به فشارهای مالی پیش رو کافی به نظر می رسد.

استان جیلین در شمال شرق کشور برای دومین روز متوالی بیش از 1000 مورد تازه را ثبت کرد. دست کم پنج شهر در این استان از ابتدای ماه مارس قرنطینه شده اند، از جمله پایگاه صنعتی بزرگ چانگچون که 9 میلیون نفر از ساکنان آن روز آدینه در خانه های خود ماندند.

در حالی که شیوع کووید-19 در چین در قیاس با سطوح جهانی اندک است، اما در چین که مقامات از اوایل سال 2020 در مهار سریع کووید-19 پیروز بوده اند، این وضع بسیار نگران نماینده است.

رسانه های دولتی گزارش دادند که در روزهای اخیر، دست کم 26 مقام در سه استان به علت برخورد ضعیف با موارد شیوع محلی برکنار شده اند.

چین تا به امروز توانسته است موارد شیوع پراکنده داخلی را به وسیله ترکیبی از قرنطینه های سریع، آزمایش های انبوه و محدودیت های سفر کنترل کند، اما آخرین شیوع در حال آزمایش این استراتژی پکن است.

ژانگ ون هونگ، کارشناس ارشد پزشکی روز دوشنبه گفت که چین با وجود نرخ پایین مرگ و میر اومیکرون هنوز نمی تواند سیاست های مقابله با کووید صفر را کاهش دهد.

ژانگ در شبکه های اجتماعی نوشت: برای چین بسیار مهم است که در آینده نزدیک به اتخاذ استراتژی جامعه کووید-صفر ادامه دهد. اما این بدان معنا نیست که ما به طور دائم استراتژی تعطیلی و آزمایش کامل را اتخاذ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1090

به "تور چین ارزان: تعطیلی شهرها و کارخانه های چین با توسعه شیوع کووید، 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: تعطیلی شهرها و کارخانه های چین با توسعه شیوع کووید، 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید