تازه ترین شرایط گیشه سینما ها به روایت آمار

به گزارش پزشکی مدرن، آنالیز آمار فروش فیلم های روی پرده نشان می دهد که تعداد بلیت های فروخته شده در گیشه از فروش آنلاین بیشتر بوده است و این موضوع درباره تنها فیلم جدید این روز ها یعنی زن ها فرشته اند 2 نیز صدق می نماید.

تازه ترین شرایط گیشه سینما ها به روایت آمار

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، براساس آمار درج شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران (سمفا) , فیلم زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان پس از یک هفته اکران به فروش 125 میلیون تومانی رسید. این فیلم تا لحظه ارسال این گزارش حدود هشت هزار بلیت فروخته که به نظر می رسد همانند دیگر فیلم ها، بیشتر خریدارهایش احتمالا بدون برنامه ریزی قبلی و با گذر از مقابل سینما برای تماشا ترغیب شده اند.

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت که اخیرا شورای صنفی نمایش به درخواست تهیه کننده - رسول صدرعاملی - برای توقف اکران رضایت داد، پس از 30 روز نمایش، با حدود 140 هزار نفر تماشاگر فروش دو میلیارد و 340 میلیون تومانی را در سرانجام اکران خود ثبت نموده است.

فیلم خوب، بد، جلف 2: ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسمخانی هم در این حدود یک ماهی که پس از بازگشایی سینما ها روی پرده رفته، حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته است.

یلدا مسعود بخشی پس از چهار هفته اکران حدود 9 میلیون تومان، مستند جایی برای فرشته ها نیست سام کلانتری حدود 6.5 میلیون تومان و مستند صحنه هایی از یک جدایی وحید صداقت چهار میلیون تومان فروش داشته اند.

قرار بود از چهارشنبه هفته قبل یعنی یکم مردادماه فیلم آنجا همان ساعت سیروس الوند نیز در سینما ها اکران گردد، ولی این فیلم هنوز آماده نیست. با این حال مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - از اعلام آمادگی چند فیلم جدید برای اکران خبر داده که در جلسه هفته آینده این شورا، شرایط اکران آن ها معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 182

به "تازه ترین شرایط گیشه سینما ها به روایت آمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین شرایط گیشه سینما ها به روایت آمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید