بازگشت حصار های امنیتی به اطراف کنگره آمریکا

به گزارش پزشکی مدرن، مقامات فدرال آمریکا بار دیگر با نصب حصار های امنیتی در اطراف کنگره در واشنگتن، خود را برای تظاهرات برنامه ریزی شده کامیون داران آماده می نمایند.

بازگشت حصار های امنیتی به اطراف کنگره آمریکا

به گزارش خبرنگاران، کامیون داران آمریکا با الهام گرفتن از هم قطاران خود در کانادا، قصد دارند در اعتراض به محدودیت های کرونایی تظاهرات نمایند.

تام منجر، رئیس پلیس کنگره آمریکا گفت، به منظور حفاظت از سخنرانی سراسری رئیس جمهور بایدن در روز سه شنبه و برای جلوگیری از اختلال در فعالیت مهم کنگره مقامات گام های لازم را برداشته اند.

حصار ها برای نخستین بار پس از یورش هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به کنگره در ششم ژانویه سال 2021 نصب و در ژوئیه گذشته برچیده شدند.

گروهی از کامیون داران آمریکایی، با الهام گرفتن از کامیون داران معترض به محدودیت های کرونایی در کانادا که سه هفته اتاوا را فلج کردند، هفته گذشته سفری را از کالیفرنیا به واشنگتن شروع کردند.

بیش از 10 کامیون 18 چرخ به همراه حدود 50 کامیون و خودرو های تفریحی هفته گذشته آدلانته در استان کالیفرنیا و در 130 کیلومتری لس آنجلس را به مقصد واشنگتن ترک کردند.

این رانندگان قصد دارند در اعتراض به محدودیت های کرونایی در کمربندی اصلی واشنگتن تظاهرات نمایند. پنتاگون پیش تر بیان نمود برای یاری به برقراری نظم و عبور و مرور خودرو ها با اعزام صد ها نیروی گارد ملی موافقت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1100

به "بازگشت حصار های امنیتی به اطراف کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت حصار های امنیتی به اطراف کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید