بازگشایی مجدد ثبت نام در دوره های مدرسه گردشگری

به گزارش پزشکی مدرن، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، بازگشایی مجدد ثبت نام در دوره های مدرسه گردشگری صورت گرفت.

بازگشایی مجدد ثبت نام در دوره های مدرسه گردشگری

مدرسه تابستانی گردشگری 1401 با هدف افزایش مهارت های نیروی انسانی شاغل در این حوزه، دوره های آموزشی کوتاه مدتی را از 22 مرداد برگزار می نماید. شرکت در این دوره ها برای راهنمایان، فعالان گردشگری روستایی، مدیران اقامتگاه های بومگردی، دانشجویان و سایر علاقمندان به این آموزش ها آزاد و رایگان است. ثبت نام این دوره ها از روز چهارشنبه 12 مرداد شروع شد که در همان روز چهارشنبه تکمیل ظرفیت شد که با توجه به حجم استقبال و تقضاضا برای افزایش ظرفیت این مدرسه، زاهد شفیعی ـ مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری اطلاع داد که امکان ثبت نام دوباره و افزایش ظرفیت دوره ها فراهم شده و سایت ثبت نام از ساعت 10 صبح 15 مرداد دوباره باز می گردد.

او درباره ظرفیت محدودی که برای شرکت نمایندگان این دوره های آموزشی درنظر گرفته شده، شرح داد: برای کیفیت دوره ها و با توجه به اینکه این دوره های آموزشی به صورت کارگاهی برگزار می گردد باید استانداردی برای کلاس های مجازی در نظر می گرفتیم تا ارتباط درستی بین دانشجو و استاد شکل گیرد و در فضای مجازی امکان پرسش و پاسخ فراهم گردد.

شفیعی در عین حال گفت: اکنون با توجه به استقبال و درخواست ذی نفعان و علاقمندان، ظرفیت این دوره های آموزشی افزایش یافته و امکان ثبت نام دوباره فراهم شده است.

مدرسه تابستانی 1401 شامل چهار دوره ویژه اقامتگاه های بومگردی، ملاحظات بروز راهنمایان گردشگری ورودی ایران، توسعه پایدار گردشگری روستایی با مشارکت جوامع محلی و فراوری محتوای بروز و کارآمد در عرصه گردشگری است که پس از خاتمه دوره، گواهینامه مورد تأیید دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری ارائه می گردد.

متقاضیان از ساعت 10 صبح شنبه 15 مرداد می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی education.mcth.ir برای شرکت در دوره های مدرسه تابستانی گردشگری ثبت نام نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1159

به "بازگشایی مجدد ثبت نام در دوره های مدرسه گردشگری" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازگشایی مجدد ثبت نام در دوره های مدرسه گردشگری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجدد ثبت نام در دوره های مدرسه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید