ایران می تواند مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران روسیه باشد

به گزارش پزشکی مدرن، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت:با توجه به علاقه مندی مردم روسیه به فرهنگ، آداب و رسوم، اکوتوریسم کشورمان، ایران می تواند مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران روسیه گردد.

ایران می تواند مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران روسیه باشد

ایرنا: علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شنبه شب (25 اردیبهشت 1400) در آیین شروع عملیات احداث بزرگترین کنسرت هال کشور در جزیره کیش با اشاره به برنامه حذف ویزا سفر میان ایران و کشورهای مختلف در دولت تدبیر و امید اعلام نموده بود در نظر است طی چند روز آینده ویزا بین ایران و روسیه حذف گردد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از میراث آریا، لیلا اژدری امروز (دوشنبه، 27 اردیبهشت) با اعلام نتایج نشست مشترک با مسئولان و مدیران بخش خصوصی صنعت گردشگری روسیه گفت: در حال حاضر آماده سازی برنامه اجرایی لغو ویزا میان ایران و روسیه، ورود به برنامه عملیاتی این موضوع و تاثیر آن بر توسعه روابط گردشگری دو کشور بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشستی با مسئولان بخش خصوصی گردشگری روسیه گفت: طبق گفته مدیران بخش خصوصی روسیه، گردشگران این کشور مشتاق سفر به مقاصد ناشناخته از جمله ایران هستند و ضروری است در این خصوص اطلاع رسانی خوبی در بازار روسیه داشته باشیم.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست به میزبانی شرکت هوایی ماهان با بیان اینکه طبق نظر بخش خصوصی و متولیان اصلی حوزه گردشگری روسیه، محورهای شاخص علاقه مندی مردم این کشور گرایش به فرهنگ، آداب و رسوم، اکوتوریسم و گردشگری ماجراجویانه است، اضافه نمود: با توجه به اینکه زمینه پاسخ گویی به علاقه مندی مذکور به شکل گسترده و بسیار متنوع در ایران امکان پذیر است، از این رو کشورمان می تواند مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران روسیه به تعداد آید.

طبق ارزیابی متولیان گردشگری روسیه، بازخورد سفر گردشگران روسیه به ایران، بسیار مثبت بوده است و انعکاس آن به ویژه در شبکه های اجتماعی سبب اشتیاق و علاقه مندی بسیار شده است.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه انگیزه و گرایش امروز روس ها را به سوی مقاصد گردشگری نو دانست و اضافه نمود: ایران می تواند مقصدی ایمن، مجذوب کننده و جوابگوی سلایق مختلف در این حوزه باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 791

به "ایران می تواند مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران روسیه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران می تواند مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران روسیه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید