اپل با سهم بازار 33 درصدی و عرضه 41.1 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی به بازار، صدرنشین شد
به گزارش پزشکی مدرن، برآوردهای IDC حاکی از آن است که در سه ماهه سوم 2020 در مجموع حدود 125 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی به بازار عرضه شده است. آمارها از رشد 35 درصدی میزان عرضه گجت های پوشیدنی در این فصل نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر می دهد.
به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،اپل با سهم بازار 33 درصدی و عرضه 41.1 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی به بازار، صدرنشین شد. شیائومی نیز با عرضه 17 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی در سه ماهه سوم 2020 و رشد 26.4 درصدی آمار عرضه نسبت به مدت مشابه سال قبل توانست، 13.6 درصد سهم بازار گجت های پوشیدنی را از آن خود کند و رتبه دوم را به نام خود بزند.
هواوی با عرضه 13.7 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی در فصل سوم سال جاری میلادی در جایگاه سوم و قبل از سامسونگ، فیت بیت و BoAt قرار گرفت.
شرکت های فیت بیت و BoAt هر کدام تنها 2.6 درصد سهم بازار را از آن خود کرده و پیروز به عرضه تنها 3.3 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی در این فصل شدند.
IDC در گزارش خود به این موضوع نیز اشاره کرده که اپل در فروش ایرپادز و اپل واچ عملکرد پیروزی داشته است. بررسی های IDC نشان می دهد از حجم کلی آمار عرضه 17 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی شیائومی، در حدود 12.8 میلیون واحد آن به بند های هوشمند این شرکت مربوط می شود.
به نظر می رسد بازار گجت های پوشیدنی در فصل های بعدی نیز فرایند رو به رشدی را تجربه کند. مصرف کنندگان تمایل زیادی به خرید گجت های پوشیدنی از خود نشان می دهند. کاربرانی که قبلا از این نوع محصولات خریداری کرده اند نیز تمایل دارند محصولی جدید و به روز را جایگزین قبلی کنند.
فصل سوم 2020 در حالی به پایان رسید که بازار موبایل و گجت های پوشیدنی روزهای خوبی را در این بازه زمانی تجربه کرده اند. حال باید ببینیم فصل منتهی به تعطیلات سال نو میلادی چگونه رقم خواهد خورد.
منبع: جام جم آنلاین