مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویر تازه گلکسی نوت 10 تا قابلیت تازه استوری واتس اپ

به گزارش پزشکی مدرن، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویر تازه گلکسی نوت 10 تا قابلیت تازه استوری واتس اپ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوگل قابلیتی را فعال نموده که به کاربران اجازه می دهد ردپاهای خود را در بخش موقعیت مکانی به شکل کامل و اتوماتیک حذف نمایند. این موضوعی است که از مدتها پیش از سوی بعضی از کاربران درخواست شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مجموعه ای نو از تصاویر گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این گوشی با تغییراتی نو همراه شده است. براساس این تصاویر این گوشی تفاوت هایی با حدس و گمان هایی دارد که پیش از این مطرح شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت واتس اپ که زیرمجموعه ای از شرکت فیس بوک است اعلام نموده که به زودی قابلیتی نو را مورد آزمایش قرار می دهد که بر اساس آن می توان استوری های واتس اپ را با فیسبوک به اشتراک گذاشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس امارهای منتشر شده از شرکت هواوی، این شرکت پیروز شده در عرض کمتر از سه ماه یا به طور دقیق تر 85 روز حدود ده میلیون نسخه P30 به فروش رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعاتی نو از گوشی لنوو Z6 منتشر شد. بر اساس این اطلاعات این گوشی دارای دوربین هایی قدرتمند است. درواقع گوشی لنوو Z6 دارای دوربین سه گانه پشتی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1227

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویر تازه گلکسی نوت 10 تا قابلیت تازه استوری واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصاویر تازه گلکسی نوت 10 تا قابلیت تازه استوری واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید