انتشار کوچک جنگلی ناصر تقوایی بعد از 40 سال

به گزارش پزشکی مدرن، فیلمنامه مجموعه کوچک جنگلی به قلم ناصر تقوایی؛ نویسنده و کارگردان شناخاته شده بعد از 40 سال منتشر شد.

انتشار کوچک جنگلی ناصر تقوایی بعد از 40 سال

به گزارش خبرنگاران، فیلمنامه سه جلدی کوچک جنگلی به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلمساز و عکاس پیشکسوت به وسیله نشر مس منتشر شده است.

ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: این کتاب فیلمنامه ای است که در سال های 59 و 60 به جهت فراوری یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی به وسیله ناصر تقوایی پژوهش شده و به نگارش درآمده است؛ اما پس از سه سال تلاش در مرحله پیش فراوری توقیف شد و هرگز به اجرا نرسید.

مجوز کتاب سه جلدی کوچک جنگلی در تاریخ 25 بهمن 1400 از اداره کتاب وزارت ارشاد صادر شده است و در اواخر شهریور ماه امسال منتشر و آماده پخش بوده است؛ اما به علت شرایط تلخ جامعه پخش آن به تاخیر افتاد.

آماده سازی و نسخه خوانی کتاب بیش از چهار سال وقت برده و انتشار آن با مسائلِ دوران کووید 19 و کمبود کاغذ روبه رو شد و در نهایت به تلاش نشر مس به انجام رسید. این کتاب هم اکنون در کتابفروشی های سراسر ایران در دسترس است و بعلاوه امکان خرید آنلاین در سایت شخصی ناصر تقوایی به آدرس WWW.NASSERTAGHVAI.COM از هفته آینده میسر خواهد شد.

پیش تر نیز از ناصر تقوایی مجموعه داستان تابستان همان سال به وسیله نشر لوح در سال 1348 به چاپ رسیده بود که تا به امروز چاپ مجدد آن به علت سانسور میسر نشده است. بعلاوه فیلمنامه های چای تلخ و کاغذ بی خط در سال 1381 به وسیله نشر توفیق آفرین منتشر شد که به علت تخلف و طرح شکایت ناصر تقوایی به وزارت ارشاد، به درخواست این نویسنده پخش آن متوقف شد.

این چهره ها، اکران طلایی نوروز را رقم می زنند؟ | شریفی نیا، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1267

به "انتشار کوچک جنگلی ناصر تقوایی بعد از 40 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کوچک جنگلی ناصر تقوایی بعد از 40 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید