امدادرسانی هلال احمر به بیماران کرونایی در منطقه روستایی دورک دزفول

به گزارش پزشکی مدرن، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای عملیات مشترک امدادرسانی به بیماران کرونایی منطقه روستایی دورک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز اطلاع داد.

امدادرسانی هلال احمر به بیماران کرونایی در منطقه روستایی دورک دزفول

به گزارش از ، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اجرای عملیات مشترک امدادرسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در منطقه صعب العبور دورک دزفول با همکاری تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گفت: با توجه به احتیاج فوری امدادرسانی به بیماران این منطقه و صعب العبور بودن آن، بیماران بدحال کرونایی احتیاجمند بستری به وسیله بالگرد اورژانس و طی چند سورتی پرواز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

او اضافه نمود: تیم های واکنش سریع و امداد و نجات این جمعیت هم به صورت زمینی خود را به منطقه رسانده و پس از استقرار، ضمن همکاری با تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در بیماریابی، درمان بیماران و یاری به انتقال بیماران بدحال، نسبت به تامین کپسول های اکسیژن مورد احتیاج سایر بیماران اقدام کردند.

خدادادی گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه، توزیع بسته های بهداشتی بین خانوار های ساکن در این منطقه روستایی از دیگر اقدامات تیم های جمعیت هلال احمر بود.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های صورت پذیرفته در زمینه واکسیناسیون کرونا ادامه داد: با مشارکت و کوشش اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در کنار تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، واکسیناسیون اهالی روستا های اطراف این منطقه در برابر ویروس کرونا سرعت گرفته و با جدیت در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در سرانجام با توصیه به رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و واکسینه شدن افراد واجد شرایط، تنها راه حل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را توجه به مسائل بهداشتی و انجام واکسیناسیون دانست.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 830

به "امدادرسانی هلال احمر به بیماران کرونایی در منطقه روستایی دورک دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی هلال احمر به بیماران کرونایی در منطقه روستایی دورک دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید