الریاضیه: صعود الهلال سینمایی بود، استقلال فزونی نسبی دارد

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال الهلال عربستان در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متزلزلی داشت و با اما و اگر انتها جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را به دست آورد.

الریاضیه: صعود الهلال سینمایی بود، استقلال فزونی نسبی دارد

الهلال در گروه نخست این رقابت ها دو بار بازنده شد و با 10 امتیاز بعد از استقلال تاجیکستان صعود کرد. الهلالی ها این صعود را مدیون تساوی تیم های الاهلی عربستان و الدحیل قطر در گروه سوم هستند.

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با اشاره به عملکرد نامناسب الهلال در این فصل از مسابقات آسیایی، صعود این نماینده عربستان را سینمایی توصیف کرد و نوشت که الهلال در فاصله باقی مانده با تیم استقلال ایران در مرحله یک هشتم می تواند لیست بازیکنان خارجی و همچنین سرمربی خود را در صورت احتیاج تغییر بدهد.

این روزنامه در مطلب دیگری سوابق رویارویی استقلال ایران با الهلال را آنالیز کرد؛ دو تیمی که تا به امروز 7 بار با هم ملاقات نموده اند و سهم استقلال چهار برد بوده است.

الریاضیه نوشت: الهلال دو بازی رفت و برگشت با استقلال انجام می دهد؛ تیمی که با 11 امتیاز در صدر جدول گروه سوم بود و مستقیم صعود کرد. تیم ایرانی رجحان نسبی نسبت به الهلال دارد و از این تقابل ها صاحب چهار پیروزی شده است در حالی که سهم الهلال سه برد بوده است.

البته الریاضیه به اشتباه اعلام نموده است که ملاقاتهای مرحله یک هشتم به صورت رفت و برگشت است. مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این فصل به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 684

به "الریاضیه: صعود الهلال سینمایی بود، استقلال فزونی نسبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الریاضیه: صعود الهلال سینمایی بود، استقلال فزونی نسبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید